R.I.P Puzzel

Nenneh

Trådstartare
Fick ta bort min kära Puzzel ikväll efter att en motorcyklist körde på han :cry:
Tror ni den dummefan stannade å såg hur d gick m Puzzel???
Nej fan h*n körde bara vidare :mad: Usch blir så arg på såna dårar:mad:
Kommer sakna min kära Puzzel han va en mysig katt som gärna pratade m en d va så mysigt när man kallade på han ute så svarade han:) Följde m var man än gick likaså om man skulle iväg å rida så följde han m en bit sen väntade han där han ville vänta tills man kom tillbaka så följde han med hem igen:laugh:
Här är en bild på min kära kisse som kommer vara mycket saknad :cry:

Sv: R.I.P Puzzel

Beklagar :(

Det är tyvärr sånt som händer.
Men jävligt kasst att inte stanna!
Jag vet inte hur känsligt det är med motorcykel, man borde ju känna det.

Beklagar :(

Det är tyvärr sånt som händer.
Men jävligt kasst att inte stanna!
Jag vet inte hur känsligt det är med motorcykel, man borde ju känna det.

Kör man på en katt så den blir så pass skadad så den dör, så borde man nästan köra omkull tycker jag? Förhoppningsvis gjorde han/hon det :devil:

Nåja, katten har det bra nu i vilket fall. Dom som är kvar såklart får en tröstkram.

Usch ja d va illa att föraren inte stannade det är mest det som gör mig arg :mad:
Usch va ledsen jag blev av att se den länken allt kom så ja grät i med ja kom å tänka på mina 2 hundar som oxå jag fick ta bort förra året:cry:
Tack för era kommentarer :)

beklagar sorgen. vet hur det känns att bli av med ett djur som tex. en katt.

min föredetta katt dog föra året. pga av högålder. hon blev 19 år.
skickar massor av tröstkrammar till dej.

Usch, så tråkigt! Dålig stil av föraren dessutom...

Min katt hette också Puzzel, och honom fick vi avliva förra veckan... :(

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 348
Senast: cassiopeja
·
Utrustning Jag köpte en ny häst i slutet av augusti. Det är en väldigt grön 6-åring som saknade allt vad muskler heter. Han är glad och positiv på...
2
Svar
27
· Visningar
4 345
Senast: Sofie_B
·
Hästhantering hej skulle kunna behöva lite hjälp! nu är det så att jag har en 4 årig d-ponny hingst. jag har haft han lite mer än 1 år! jag ska...
Svar
8
· Visningar
2 026
Senast: sanio
·
S
Övr. Katt För en och en halv timme sen, på väg hem från jobbet såg jag i ögonvrån hur något kom springanes ut på vägen. Förstod att det var en...
6 7 8
Svar
143
· Visningar
10 235
Senast: Sol
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar