R.I.P Anno

Nenneh

Trådstartare
Fick ta bort min älskade Anno nu den 8/12 -08 :cry:
Pga av hastig sjukdom det är så jobbigt att mista sin vän som bara blev 7år:cry:
Det jobbiga va att jag tog bort hennes mor i mars pga av ålder å nu behöva ta bort hennes dotter som jag sj fött upp....
Anno har varit min stöttepelare detta året för jag har förlorat 2 av mina närmaste men jag hade alltid Anno vid min vid min sida å nu har jag förlorart hon oxå :cry:
Detta året har varit det värsta i mitt liv m massa sorg...
Här är en liten film på Anno http://www.youtube.com/watch?v=N90UlHcVcMM

Saknar dig så min vän:cry:

Förlåt ville bara skriva av mig...
// Nenneh

Sv: R.I.P Anno

Jag vet precis hur du känner, fick ta bort min Baloo hastigt i juni i år. Det är en oerhörd saknad.
Hon var väldigt fin, din Anno!

Tröstkramar!

Jag beklagar sorgen. Hon var väldigt fin och såg ut att leva ett väldigt lyckligt liv de år hon fick vara med dig.

Beklagar förlusten och förstår saknaden. Hoppas att det finns någon i din närhet som kan trösta och stötta dig.

Massor av tröstkramar från mig!

Stackars dig vet hur jobbigt det är.Vi bar tvungen att ta bort våran 2 åriga västgöta för ett tag sen känner med dig :cry: mvh vintra

Nej!! Fy så tråkigt och hemskt att läsa att Anno är borta - jag har iaf sett henne någon gång i verkligheten på eran gård när jag var där med gullan...
Man fäster sig så mycket vid djuren dem blir ens allt, någon som alltid älskar en tillbaka och finns där. Förstår det måste vara så sjukt jobbigt när du redan haft ett så tungt år!

Skickar en massa styrke-kramar!

Tack alla för era tröstande ord :) Saknar hennes så å hon va finast i världen precis som hennes mamma :)
// Nenneh

Liknande trådar

Övr. Katt Eftersom jag vet att det finns mycket erfarenhet av katter här på forumet gör jag ett försök med en tråd för att försöka förstå vad som...
Svar
8
· Visningar
2 189
Senast: alice
·
Övr. Hund Efter att ha läst Galathea och MrsScabtree's inlägg så kände jag att jag också behövde skriva av mig. Här på hund är jag kanske inte...
Svar
10
· Visningar
1 223
Senast: Rie
·
S
Hoppning Hej alla! Jag håller på och ältar och tänker så huvudet håller på å gå sönder... :crazy: Jag hade hand om en häst okt -07 till maj...
Svar
3
· Visningar
2 805
Senast: feliand
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka