Quaterback, Wladimir O.A. eller Bocelli?

Cut3Leo

Trådstartare
Hej! Ska betäcka mitt Royal Diamond sto, vilken hingst gillar ni bäst och varför? Någon som har någon exteriörbedömning på Quaterback och vet ni om Wladimir är tillgänglig i år? Han finns ju inte med i Tullstorps program.

Stoets i fråga största svagheter är Balans, ridbarhet, trav och ngt kort hals.

Mvh Michaela

Sv: Quaterback, Wladimir O.A. eller Bocelli?

Kopierat från Tullstorps hemsida
"Santana 1111, Wladimir O.A. 1138 och Charon 1132 har valt att helt satsa på tävlingsverksamhet och är inte tillgängliga för avel i år."

Kopierat från Tullstorps hemsida
"Santana 1111, Wladimir O.A. 1138 och Charon 1132 har valt att helt satsa på tävlingsverksamhet och är inte tillgängliga för avel i år."

Tack! Den meningen hade jag totalt missat.
Då vet jag... Vad synd bara!:(

Mvh Michaela

Bocelli vet man ju har lämnat riktigt bra. Har sett många fina avkommor efter honom. Där frå du nog allt det du söker som förbättring till ditt sto.
MEN Quaterback är en väldigt fin hingst o känns väldigt spännande.
Finns heller inte lika många avkommor. Om du söker här på forumet finns det en eller två trådar om honom...där kanske det finns exteriörbilder.
Finns iaf minns en här på forumet som väntar avkomma e honom i år.

Ps. Har själv försökt med Bocelli på mitt ena sto, men fick byta till Figaro R när det inte tog. Krångelmaja.
O jag har varit starkt inne på Quaterback också, men ville gärna se vad han lämnade innan. Jättefina hingstar båda två.

Liknande trådar

Avel Hej! Jag leker med tanken att betäcka mitt Kwpn tp- sto i sommar. Vi tränar på MSV nivå i dressyr, och min B-tränare tycker att hon är...
Svar
6
· Visningar
2 141
Senast: Chamsin
·
Avel Hej! Jag planerar att betäcka ett hispanoarab-sto med en PRE hingst. Detta är min och stoets allra första gång och jag skulle gärna...
Svar
2
· Visningar
1 655
Senast: Alina
·
Avel Jag har ett litet welsh sto Sek B efter Glansevin Gadabout ue Coed coch targed som jag vill betäcka i vår. Hon är diplomsto med...
2
Svar
21
· Visningar
3 311
Senast: Calvaro
·
Avel Jag går i hingstfunderingar till mitt sto som skall betäckas nu under våren. F. 2003 170cm hög e. Rubiquil (Rubinstein I) u. Inette ue...
Svar
0
· Visningar
1 587

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka