Quaprice (quidam-Lord)

sona

Trådstartare
Håller på och kollar hingstar inför nästa år och hamnar på en video på hingsten Quaprice. Söker på nätet och hittar ett stuteri i sverige som har en avkomma efter honom. Är det någon som vet nått om den här hingsten? Vore roligat att ha lite fakta om honom

Sv: Quaprice (quidam-Lord)

Så han är död.. Det var ju typiskt.. Han såg väldigt trevlig ut. Var han godkänd i Frankrike?

Sv: Quaprice (quidam-Lord)

Han var godkänd i Selle Francais, Zangershaide och KWPN plus ett förbund som har förkortningen S.I som jag inte vet vad det är.

Liknande trådar

Avel Hej! Kollat i äldre trådar, men hittar inte riktigt svar som kan passa in på just denna situation. Ber om ursäkt ifall det upplevs som...
Svar
9
· Visningar
1 350
Senast: Anon89
·
Träning Hej! Vi har två islandshästar som står på mina föräldrars gård, valack 23 år och sto 16 år. Vi har haft dem i många år och tidigare red...
Svar
12
· Visningar
1 389
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 418
Senast: Bison
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Ok varning för långt och veligt inlägg här nu, men behöver få skriva av mig känner jag. Kanske att när jag ser saker och ting på pränt...
Svar
14
· Visningar
1 268
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Akvarietråden V
  • Kattbilder #10