Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad tror ni om det, erfarenheter? Tror ni det blir svårt att sälja föl, med tanke på att han har så många avkommor?
Jomen det är inte morfars hingsten eller fadern som är den intressantaste utan kombinationen av tex. far-morfar...Ja men du vet hur jag menar - det kommer ju finnas miljoners av dem .
Men så många Corlenskyston lär det ju inte finnas, att han betäckte mycket de få år han var här tycker jag bara är tur (när en del här skrek i högan sky). Det där med att göra en ovanlig kombination förstår jag inte riktigt, bästa är väl att använda sig av det man tror är den bästa hingsten, vare sig han är vanlig eller ovanlig.Jomen det är inte morfars hingsten eller fadern som är den intressantaste utan kombinationen av tex. far-morfar...
Jag har ett ettårigt sto e. Corlensky G - precis som ett par hundra andra uppfödare men jag miströstar inte för det utan jag vet att jag har en blodskombination med Corlensky G på ett Falkland sto - villket ingen annan har.
Lite så tänker jag med QE på ett avelssto också: - Dvs släng på en hingst med en kombiantion som ingen annan har.
Det har du helt rätt i!Men så många Corlenskyston lär det ju inte finnas, att han betäckte mycket de få år han var här tycker jag bara är tur.
Det är klart att det bästa är att betäcka med den man tror är den bästa hingsten men jag menade i det här specifika fallet då Athena var rädd att det skulle vara för många med QE. Därför rådde jag henne att göra en annorlunda blodskombinaton istället - då hon inte ville vara en bland alla andra...Det där med att göra en ovanlig kombination förstår jag inte riktigt, bästa är väl att använda sig av det man tror är den bästa hingsten, vare sig han är vanlig eller ovanlig.