Pump till 10l dunk

Sv: Pump till 10l dunk

Vet inte hur din dunk ser ut. Jag har en 5-liters dunk med rapsolja, och till den passade en pump jag hade på en Shy-feeder dunk.

Även om de inte gör det hade jag nog itne velat ha en begagnad därifrån.. huuga, vad kemikalier!

Klart man kan köpa saker från en städfirma..alltså...från deras leverantörer givetvis. Trodde du jag menade man skulle ringa upp första bästa städbolag och köpa begagnade grejor ???

Granngården har inte pumpar till 10 liters dunkar...
Pumpar till 5 liters dunkar passar inte (større øppning)
Anvænder stædfirmor 10 liters dunkar?

Ja det gör dom. Varför skulle dom inte det ? När det handlar om större städningar ( industri mm) kan man inte dutta med 5 liters dunkar presis. Bilindustrin samt inom disktekning kör med upp till 20 liters dunkar, finns större med.

Liknande trådar

Foder & Strö Som rubriken lyder. Ska knappa hem linfröolja till mina boys, lutar åt den från Gunnarshögs. Har gett av Eclipse Biofarm å Emin förrut...
Svar
8
· Visningar
717
Foder & Strö Hej, är rätt ny/okunnig på detta med hästens foder. har bla använt mig av olika foderstatsprogram för att få till rätt foder och rätt...
Svar
5
· Visningar
662
Senast: Cattis_E
·
Foder & Strö Vi har fått några jätte konstiga balar. Plastade som allt annat hö men är typ halm när man öppnar? Ser iallafall ut precis som nån...
Svar
13
· Visningar
1 020
Senast: Jeps
·
Foder & Strö Jag har en gammal ponny, 26 år, som har börjat få lite svårt att tugga hö (Duktig hästtandläkare har undersökt och bedömt.). Hon blev...
Svar
18
· Visningar
1 153

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka