PS of Swedens ridbyxor

Marvin

Trådstartare
Någon som testat?
Jag har hittat ett par riktigt snygga på hemsidan, men vill ju klämma och känna. Hur är de i materialet? Hållbarhet?

Jag har ett par helskodda ridtights och ett par ridbyxor. Båda är utan tvekan det skönaste jag haft på mig i ridbyxväg! Jag tycker hållbarheten är riktigt bra. Både ridbyxorna och tightsen ser fortfarande nya ut trots flertalet tvättar. Tightsen skulle jag kunna ha på mig 24-7! :o

Har iofs inte provat det dyrare segmentet av ridbyxor; Animo, Cavalleria Toscana mm, så dessa kan jag inte jämföra med.

Jag har ett par helskodda ridtights och ett par ridbyxor. Båda är utan tvekan det skönaste jag haft på mig i ridbyxväg! Jag tycker hållbarheten är riktigt bra. Både ridbyxorna och tightsen ser fortfarande nya ut trots flertalet tvättar. Tightsen skulle jag kunna ha på mig 24-7! :o

Har iofs inte provat det dyrare segmentet av ridbyxor; Animo, Cavalleria Toscana mm, så dessa kan jag inte jämföra med.

Det låter ju lovande! Får beställa hem och testa!

Liknande trådar

Utrustning Tjo, sitter här å smörjer läder och tänkte byta till mina nyköpta (beggade) sidostycken, som råka va ps of sweden (det säljarn hade...
Svar
8
· Visningar
600
Senast: Shixle
·
Hundträning Hej, Som vissa kanske läst innan har jag en 10 månaders ESS Jag behöver lite tips och råd kring just nosaktivering. Jag skulle hemskt...
Svar
11
· Visningar
898
Kropp & Själ Pga mediciner (tidigare och inte nu längre) och från början tunt hår och att man inte direkt blir yngre så är mitt hår ... ja hemskt...
Svar
19
· Visningar
734
Senast: Raderad medlem 142658
·
Hästmänniskan Fy vilken jobbig sits jag har satt mig i. För två år sedan köpte jag en unghäst då min andra häst var skadad och det verkade inte som...
Svar
16
· Visningar
2 182

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka