Provar KRAFFTs nya MÛSLI..

T

Thuja

tillsammans med havre, mineraler, vitlök och fodermorötter. Vad tror ni om den där müslin, är den något att ha? Vad jag förstått är det i stort sett samma som att blanda korn och lite annat mums för hästen? Det är ju ganska dyr men fungerar bra på pållarna än så länge så jag ger den en månad till men är den lika bra som mitt gamla foder så återgår jag nog till det.
 
Jag tycker som du redan har skrivit att det är samma sak som att själv blanda korn etc.

Kraffts Müsli innehåller inga tillsatta vitaminer eller selen och är därför inte värt pengarna det kostar.

mvh Jessica
 
Nej jag börjar också tvivla på hur bra det egentligen ÄR och framför allt är det DYRT med tanke på allt man måste tillsätta. Det blir nog betydligt billigare att "blanda" själv... :(
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
12 064
Senast: QueenLilith
·
Skola & Jobb Lite av ett I-landsproblem, men jag är helt som åsnan mellan hötapparna... Och vet inte hur jag ska göra. Jag är tjänstledig från mitt...
Svar
9
· Visningar
1 976
Senast: villhöver
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag kan inte låta bli att fascineras över vilket perfekt recept mitt nuvarande jobb följer för att döda precis all jobbmotivation jag...
Svar
12
· Visningar
2 206
Hästvård Hej! Jag behöver lite hjälp med att se vilka stallhyror som är rimliga. Vi har ett privatstall utan ridskoleverksamhet men tar in...
Svar
19
· Visningar
1 805
Senast: Zamira
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Svårläkt sår
  • Atletix

Omröstningar

Tillbaka
Upp