Programhjälp, Virtualdub

E

Egonson

Ja, nu startar jag min tredje tråd. Denna gången har jag en fråga angående ett program vars namn jag sökt på, och ej finner något matnyttigt om hur jag använder det.

Virtualdub har jag laddat ner enligt tips jag hittade på buke.
Jag försöker komprimera en film i detta program men får inte riktigt till det. Har några för stora filmfiler (den allra största står på 940 MB..) i .avi format som måste minskas ner för att gå att tanka upp på internet.
Filmerna går ej att öppna i Movie Maker.

Har googlat och allt men eftersom jag inte är så haj på engelska mer än vad jag lärt mig i skolan så..

Hoppas tråden får hålla sig kvar nu för jag hittar verkligen inget mer :o :p

Sv: Programhjälp, Virtualdub

Provar ladda ner nåt jag hittade som hette TMPGEnc nåt, får se om jag lyckas klura på detta. Men vill ff. gärna ha hjälp m ovanstående förståss.

Haha.. Ojoj, nu ordnade det sig i alla fall, så A_K_N nu ska jag sluta vara jobbig med alla mina trådar :angel: :o

Du får gärna låsa den här med om du vill.. *skäms lite*

Nä den här låser jag inte!

Det finns inte redan femtielva trådar om detta och det kan vara fler som undrar ;)

Jag känner mig lite taskig ibland när jag tjôtar om att ni ska forstätta i de trådarna som finns, men infon blir bättre då.

Liknande trådar

E
  • Låst
IT & mobiler Nu har jag använt sökfunktionen och jag hittar ingenting! Jag behöver nu ha reda på hur jag går till väga för att komprimera filmklipp...
Svar
1
· Visningar
1 442
Senast: Ragatan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Barmarksdrag/canicross
  • Retrievertråden
  • Hjälp