L

Lucky_Me

Jag såg här om dagen i en proposition att det stod så här under en klass: "Öppen för alla icke placerade ekipage under 2005"

T.ex
Klass 1, LC:2
"Öppen för alla icke-placerade ekipage under 2005"

Klass 2, LB:0
Klass 3, LB:1

o.s.v

Vad menar dom med det? menar dom då att om man inte lyckats placera sig under 2005 i t.ex LC:2 att man inte då får starta i t.ex LB:0 ?? Vill gärna ha en förklaring :) Det kanske är en dum fråga men då bjuder jag på det .. :P:P

Sv: Program

Lucky_Me skrev:
Jag såg här om dagen i en proposition att det stod så här under en klass: "Öppen för alla icke placerade ekipage under 2005"

T.ex
Klass 1, LC:2
"Öppen för alla icke-placerade ekipage under 2005"

Klass 2, LB:0
Klass 3, LB:1

o.s.v

Vad menar dom med det? menar dom då att om man inte lyckats placera sig under 2005 i t.ex LC:2 att man inte då får starta i t.ex LB:0 ?? Vill gärna ha en förklaring :) Det kanske är en dum fråga men då bjuder jag på det .. :P:P

Hängde inte riktigt med på din egen tolkning =)

Men så här tolkar jag det hela: I klass 1 (LC:2) får bara ekipage som inte har placerat sig någon gång i en dressyrtävling under 2005 starta.

Klass 2 och 3 kan däremot vem som helst starta!

Sv: Program

Hehe :) tolkningen kanske inte var den bästa men tack för hjälpen :D

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 265
Senast: Bison
·
Dressyr Undrar lite hur det är ang att tävla med unghäst. Tävlat för ut, men 0 koll på hur det är med unghäst. Det gäller en 4åring. Vet att de...
Svar
5
· Visningar
1 330
Senast: Reville
·
Dressyr Ingen kritik mot någon, bara genuint intresserad av orsakerna samt en allmän debatt om hobbysportens konstnader, med utgångspunkt i...
2 3
Svar
54
· Visningar
8 118
Senast: fio
·
Dressyr Försöker lära mig lite om det här med procenten i dressyr. Som jag har förstått det är 60% = godkänt? För att jämföra med hoppning, kan...
Svar
12
· Visningar
2 399

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka