Program för "My Dog"

L

lollolisa

Vet någon hur programmet för "My Dog" ser ut? Har tänkt att åka på det denna gång! :bump:

Sv: Program för "My Dog"

Tack! Du vet inget ställe där man kan se vad som händer de olika dagarna?

Där står allt på länken.
Själva programet har inte kommit ut än vilka raser som ska ställas när oh var för anmällningen går inte ut förän den 3/12 runt den 20/12 kan man nog se lite Pm=)

Vet någon vilken dag freestylen & agilityn är? Vad är det mer som händer under "My Dog"?

Om du går in på den länk jag skickat till dig så gå in på FÖR utställare så står där olika kategorier...

http://nemonet.swefair.se/templates/StartPageSection____163012.aspx

Bla....Freestyletävling på MyDOG
Söndagen 6 januari är vikt för officiell freestyletävling på MyDOG
Agility på MyDOG 4-5 januari

Kika runt på dom olika länkarna på länken jag skickade innan där står precis allt som händer underdagarna på My dog utom vilka hundar som ställs och vilka tider eftersom Pm ska koma ut först..

Jag sa ju att allt stog där utom PM...

Senast ändrad av en moderator:

Tack!, men var står det? Hittar det inte.

Nu har jag hittat det! Det gick inte att få fram den på min dator utan den hakade upp sig. Skrev ut det hos en kompis.
Tackar alla som hjälpt mig!

Liknande trådar

R
Övr. Hund Jag ska kanske åka och titta på en hund utställning i helgen. Jag har bara varit på pytte små utställningar förut och den som jag kanske...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
6 482
Senast: Raderad medlem 149524
·
Övr. Hund Kort fråga. Går det bra att cykla med en liten hund (tänk 5kg eller nåt) som springer bredvid? Eller är det helt enkelt för farligt? :o...
Svar
16
· Visningar
778
Senast: Fetaost
·
Övr. Hund Jag ska köpa en ny sele till min aprikosröda dvärgpudel som när solen lyser ser gyllene ut i pälsen. Jag har nästan bestämt mig för...
Svar
11
· Visningar
1 015
Senast: Sel
·
Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
761
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka