proffsfoton

Status
Stängd för vidare inlägg.

oz_joj

Trådstartare
Var just modig! Fotade magen hos en riktig fotograf. Både helklätt och avklätt minsann. Även sambon var med... naken! Är vi inte modiga!? Ska dit nästa vecka och se resultatet men de visade en hel del direkt eftersom de fotar digitalt. Var riktigt impad av hur fina vi kan bli! :)
 
Sv: proffsfoton

Jag såg sådana vänta-barn-bilder en gång och tyckte det var jätteläckert! Särskilt när både mamman och pappan är med. Får vi se när de är färdiga? :bump:
 
Sv: proffsfoton

Vi får se... :o

Dessutom antar jag att man inte får publicera dem utan att betala mer men vi får se... De tar jättefina bilder, har sett sådana i flera år i deras skyltfönster så nu slog vi till!
 
Sv: proffsfoton

Hehe, du får lägga ut dem här på buke hehe :p
 
Sv: proffsfoton

Åh vad underbart! Jag har alltid velat haft en stooooor svartvit tavla med pappa och mamma med bebismage. Så otroligt vackert! :love:
 
Sv: proffsfoton

Men fatta vad dum man kände sig när man "hoppade omkring" naken för att dels stå i rätt position och dels tjuvkika på bilderna på datorn (de fotar digitalt). Inte direkt en situation man brukar befinna sig i...
 
Sv: proffsfoton

jättemodigt....låter som om de kommer bli hur fint som helst...vad heter fotgraffirman alltså vart kan man se såna bilder? de har inte möjligen nån internet adress eller så?...
 
Sv: proffsfoton

Vad häftigt!! Den dag jag blir gravid ska jag också ta sånna bilder. JÄTTEFINA!
 
Sv: proffsfoton

Vi har hämtat ut fotona i veckan och de var FINA! Men kändes lite naket onekligen även om jag hade kläder på en del av bilderna. De frågade faktiskt om de kunde få använda en av fotona att skylta med och där har jag kläder på mig. Lovade att fundera på det...
 
Sv: proffsfoton

Gud, så fina! Jag börjar nästan gråta! Men det beror kanske lite på att jag själv är gravid...:crazy: Att se andra lyckliga par som oxå väntar på sin bebis gör mig så känslosam!
 
Sv: proffsfoton

Oh vad roligt! Hoppas ni blev nöjda med bilderna! Vi ska också göra det, om några veckor när magen blivit större. Vilken vecka var du i när ni fotade?
 
Sv: proffsfoton

vi fotade oss 3/11 och jag är nu i vecka 39 så det var rätt sent... fotografen tyckte inte man ska vänta FÖR länge för då kan magen ha sjunkit ned = inte lika fint.

såg några andra som fotat med ganska liten mage och då kändes min lagom för jag ville att den skulle vara rätt rejäl åtminstone...
 
Sv: proffsfoton

Jag är inte med på de bilderna... Hittills har bara en kompis sett våra bilder (förutom vi två då) och en av hennes kommentarer var "wow, vilka nipples", jvisst, bröstvårtorna är rätt imponerande numera...

Vi blev hur som haver nöjda med våra bilder också men tror inte vi gör någon förstoring, inte nu i alla fall...
 
Sv: proffsfoton

Kul att ni blev nöjda! Själv tror jag att jag nöjer mig med svarta spetstrosor o tillhörande BH + snygga kallingar på sambon. Mina bröst har svällt ut och är nu imponerande (åtminstone i mina o sambons ögon!) 95 E+ (typ mittemellan E o F *suck*). Undrar bara hur stora de kommer att bli när det är dags att amma *garv*

Sen så vågar man kanske visa bilderna för folk om man har underkläderna på sig? Och göra nån förstoring och hänga upp i sovrummet kanske? Planerar även att göra gipsavgjutning av magen när den blivit större! Du med kanske?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
Svar
8
· Visningar
1 533
Senast: Modest
·
Hundhälsa Obs långt inlägg. I slutet av maj sprang jag och min dvärgschnauzer Hasta ihop på en agilitytävling, vi flög iväg bägge två så jag vet...
Svar
4
· Visningar
751
Senast: igbest
·
  • Artikel
Dagbok Fortsättning från VGV Kids. Vi träffade en sköterska på närakuten som verkade oroad. Hon verkade inte riktigt få grepp om varför han...
Svar
12
· Visningar
2 020
Småbarn Vi har sökt vård både på jourcentral, akuten och kommer sannolikt behöva söka oss till VC nästa vecka om symtomen inte släpper - men är...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 239
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp