Produktiv dag

Jag har chockat mig själv idag genom att göra fyra saker som jag skrev upp på en lista igår kväll. Först sökte jag ett jobb. Det fanns inga jobb som lockade så jag tog en i högen som kundtjänstmedarbetare. På det jobbet skulle man hjälpa folk genom mejl och telefon. Mejl är ju ok, men jag avskyr att prata i telefon. Mardrömmen är om någon ringer och bryter så kraftigt att jag inte begriper vad människan säger. Nåväl, sökte jobbet ändå.

Sen tog jag en dusch. Skulle gjort det igår, men bättre sent än aldrig. Efter det gjorde jag min hushållsbokföring och klarade av två veckor som var planen, men sen gjorde jag lite till. Jag har som mål att göra två veckor per dag för att komma ikapp med bokföringen.

Efter lunch gjorde jag en matplanering och inköpslista. Sen åkte jag in till byn och handlade.

Så jäkla najs att ha klarat av dessa saker idag.

Liknande trådar

R
  • Artikel Artikel
Dagbok Dethär är värt en ny dagboks tråd tycker jag. För att idag har det hänt en väldigt stor sak som är att jag har blivit häst ägare idag...
2
Svar
30
· Visningar
2 679
Senast: Rosett
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag var uppe vid sju, kom på att jag glömt ladda permobilen och bokade färdtjänst. När färdtjänstchauffören kom pulsande i 20 cm snö...
Svar
1
· Visningar
625
Senast: IngelaH
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har blivit ombedd att omstrukturera min dagbok. Jag hoppas att det blir mer överskådligt. To 6 juni – Magkrasch och stugsittande...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 144
Senast: IngelaH
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Det har varit pissväder ute idag. Så det fanns ingen anledning att göra något ute idag. Men i morse så deklarerade jag. I torsdags när...
Svar
9
· Visningar
722
Senast: KesoNeso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattbilder #10
  • Uppdateringstråd 30
  • Valp 2024