- Svar: 9
- Visningar: 1 018
Jag har chockat mig själv idag genom att göra fyra saker som jag skrev upp på en lista igår kväll. Först sökte jag ett jobb. Det fanns inga jobb som lockade så jag tog en i högen som kundtjänstmedarbetare. På det jobbet skulle man hjälpa folk genom mejl och telefon. Mejl är ju ok, men jag avskyr att prata i telefon. Mardrömmen är om någon ringer och bryter så kraftigt att jag inte begriper vad människan säger. Nåväl, sökte jobbet ändå.
Sen tog jag en dusch. Skulle gjort det igår, men bättre sent än aldrig. Efter det gjorde jag min hushållsbokföring och klarade av två veckor som var planen, men sen gjorde jag lite till. Jag har som mål att göra två veckor per dag för att komma ikapp med bokföringen.
Efter lunch gjorde jag en matplanering och inköpslista. Sen åkte jag in till byn och handlade.
Så jäkla najs att ha klarat av dessa saker idag.
Sen tog jag en dusch. Skulle gjort det igår, men bättre sent än aldrig. Efter det gjorde jag min hushållsbokföring och klarade av två veckor som var planen, men sen gjorde jag lite till. Jag har som mål att göra två veckor per dag för att komma ikapp med bokföringen.
Efter lunch gjorde jag en matplanering och inköpslista. Sen åkte jag in till byn och handlade.
Så jäkla najs att ha klarat av dessa saker idag.