Problem !!!

gylle

Trådstartare
Hur får jag datorskrället (XP) till att hämta den sida jag går in på aktuell istället för som den såg ut när jag gick in tidigare under dagen. Hopplöst när man sitter och väntar typ på att startlistor eller dylikt skall komma in på en sida och man smiter in där med jämna mellanrum, vissa har dessutom den roliga funktionen att om man klickar på uppdatera så hoppar den ut till deras första sida och när man går in på under sidan med tävlingar så är det lik förbaskat den gamla sparade sidan. Stänger jag av datorn helt emellan så är det inga problem då kommer ny aktuell sida men lite jobbigt att göra det flera gånger under dagen.
Hur gör jag ????
 
Sv: Problem !!!

Testa att trycka ned Control-knappen samtidigt som F5.
Det uppdaterar den aktuella webbsidan - samt rensar cashminnet (för den aktuella sidan har jag för mig).
 

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 390
Senast: Anonymisten
·
IT & mobiler Förra veckan lyckades jag ta bort alla inkomna sms i stället för att radera det sista inkomna... Glömde att jag inte var inne på messet...
Svar
6
· Visningar
1 223
Senast: _Taggis_
·
Bukefalosnyheter Jag har under kvällen lagt till en ny funktionalitet som skall fungera på datorer och mobiler så länge de inte kör Safari som webbläsare...
2
Svar
30
· Visningar
3 082
Senast: Gunnar
·
Bukefalos Jag har senaste par dagarna haft problem med att posta nya trådar från mobilen genom Firefox, då jag inte kan välja ett prefix att lägga...
Svar
2
· Visningar
494
Senast: Caoimhe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp