S

Sleeping_

jag har ett kallblod som endast accepterar mig.
Detta är mkt jobbigt eftersom jag går i skolan och mina föräldrar hjälper mig med att ta ut hästarna.
Han är grining och går sin egen väg så att säja, när mina föräldrar hanterar honom.

Vid ridning är det bara mig han accepterar också.
Med andra hetsar han och slänger av dom.
Jag tycker at detta är ett stort problem och jag vet inte hur jag ska göra för att få honom att sluta..
Hur skulle du göra?? :O

Sv: Problem

ja har samma med mitt sto men mamma kan också sköta henne,men det är mest jag som rider henne.

hon är speciell eftersom hon blivit misshandlad innan ja fick henne så hon litar bara på mig o mamma

Sv: Problem

Dina föreldrar kanske kan tänka sig att gå en NH kurs då kanske han accepterar dem bättre galla fall :)

Alltid en början ;)

/ Donald duck

Liknande trådar

Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
Svar
19
· Visningar
1 628
Senast: Freazer
·
Samhälle Kan ni hjälpa mig att hitta en lagom informationstext att sätta i händerna på någon. Läskapacitet för abstrakt och akademisk text finns...
Svar
0
· Visningar
221
Senast: MiaMia
·
Fordon Efter att maken köpt en helelektrisk city car i kombination med att jag börjat med häst på en lite mer seriös nivå igen och slutat...
2
Svar
34
· Visningar
1 153
Senast: Derivata
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 733
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar