F
Fruentimber
Jag får upp detta felmeddelande när jag försöker ladda upp en bild i en tråd. Helt vanlig jpeg-bild. Fler med samma bekymmer? Det går inte alls. Denna printscreen gick dock tydligen utmärkt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hände mig senast igår. Upplever att det är när jag väljer bild från "alla filer". Klickar jag in mig på foton och tar (samma) bild därifrån går det hur bra som helst
Från mobil, för övrigt.
För mig blir det så om jag t ex väljer en bild som jag tidigare laddat upp på Instagram. Min mobil sparar då en kopia av Instagram-bilden i en särskild mapp. Om jag sedan väljer den kopian går den inte lägga upp här. Men orginalbilden går bra.
Hoppas ni fattar vad jag menar.
Aha, det kanske är så det är för mig med utan att jag fattat det? Eftersom jag får gå in och hämta den från kameragalleriet istället.För mig blir det så om jag t ex väljer en bild som jag tidigare laddat upp på Instagram. Min mobil sparar då en kopia av Instagram-bilden i en särskild mapp. Om jag sedan väljer den kopian går den inte lägga upp här. Men orginalbilden går bra.
Vad har du för telefon?Ja, det problemet har jag också stött på många gånger, jätteirriterande. Den här bilden ligger dock i vanliga galleriet.
För mig blir det så om jag t ex väljer en bild som jag tidigare laddat upp på Instagram. Min mobil sparar då en kopia av Instagram-bilden i en särskild mapp. Om jag sedan väljer den kopian går den inte lägga upp här. Men orginalbilden går bra.
Vad har du för telefon?
Ah okej. Vet inte om det ser likadant ut på din då, men på min ser det ut såhärEn Samsung, nått år gammal.