Fjärde svarsförsöket. Allt låser sig. Android!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det problem du svarade på här - var det alltså att man hamnar i sökrutan för google när man skriver i editorn?Fjärde svarsförsöket. Allt låser sig. Android!
Hm, ja. Fast det händer mig inte så ofta, och resultatet är samma som när jag lyckas skriva i rätt fält: allt segar ihop och låser sig.Det problem du svarade på här - var det alltså att man hamnar i sökrutan för google när man skriver i editorn?
Jag tror det kan vara chrome, men är inte helt säker, kanske den inte är lika uppdaterad. Förstår inte varför det segar för vissa och inte andra. Om du klickar på kugghjulet som jag föreslog tidigare, går det fortare då?Mitt tagentbord hakar fortfarande upp sig och texten kommer liksom efter mot vad jag trycker. Har en Samsung och surfar på deras nätikon, vet inte om det är Explorer.
Nej ingen skillnad tyvärr.Jag tror det kan vara chrome, men är inte helt säker, kanske den inte är lika uppdaterad. Förstår inte varför det segar för vissa och inte andra. Om du klickar på kugghjulet som jag föreslog tidigare, går det fortare då?
Ser den ut så här? I så fall heter den Samsung Internet.Mitt tagentbord hakar fortfarande upp sig och texten kommer liksom efter mot vad jag trycker. Har en Samsung och surfar på deras nätikon, vet inte om det är Explorer.
Ja sån är detSer den ut så här? I så fall heter den Samsung Internet.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.sec.android.app.sbrowser&hl=en
Det blir svårare och svårare att förstå den gemensamma nämnaren här för att hitta en lösning. Eftersom det inte verkar drabba alla men verkar drabba vissa med olika mobiler och webbläsare. Jag kommer fortsätta försöka hitta en lösning på vad det nu kan vara.Buke hänger sig för mig på mobilen. Fattade först inte att det var just buke utan trodde mobilen var strulig. Inte när jag skriver utan när jag bara klickar på nåt. Går inte att scrolla eller göra nånting utan måste stänga fliken och börja om. Chrome.
Det hänger sig oftare och oftare för mig. När jag laddar ny sida, bara scrollar eller när jag skriver inlägg (som då försvinner). Händer bara med buke. iPhone 5, safari.Det blir svårare och svårare att förstå den gemensamma nämnaren här för att hitta en lösning. Eftersom det inte verkar drabba alla men verkar drabba vissa med olika mobiler och webbläsare. Jag kommer fortsätta försöka hitta en lösning på vad det nu kan vara.
Det blir svårare och svårare att förstå den gemensamma nämnaren här för att hitta en lösning. Eftersom det inte verkar drabba alla men verkar drabba vissa med olika mobiler och webbläsare. Jag kommer fortsätta försöka hitta en lösning på vad det nu kan vara.