Problem m övergångar

Sv: Problem m övergångar

:banana: Hej... gud vad kul att det börja gå bättre.... lycka till nu och ha en underbar tid med din häst... ta vara på den;)

Sv: Problem m övergångar

Har du kollat i munnen på din häst? Många problem sitter i vassa tänder! I övergången så kan det bli lite obalans och minsta lilla kan ju då komma åt det onda även om du är mjuk i handen. Hade själv en häst som gjord likadant, trodde först att jag hade fel bett osv men det visade sig att han behövde raspa tänderna. Så in med handen och känn... akta bara så du inte skär upp fingrarna, det kan nämligen vara så vasst ibland! Lycka till!

Liknande trådar

Ridning Hej, min medryttarhäst vägrar att gå framåt ibland. Han är en 13 årig c-ponny valack. Har varit medryttare på honom i ca 4 månader nu...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 620
Senast: Stergo
·
Hästvård Uppgiven var nog ordet och efter att sökt och letat efter liknande problem ger jag upp. Veterinärerna kliar sig i huvudet och jag vet...
2
Svar
35
· Visningar
5 643
Senast: Josofinito
·
Ridning Hej! Jag har ett sto på åtta år som jag haft i ganska precis två år. Innan jag köpte henne hade hon haft fem hem på tre år och lärt sig...
2
Svar
21
· Visningar
8 196
Träning Hej, min passhäst är 7 år nu, ridit honom sen han var 4 (red in å utbildat) han är en travhäst och står i travstall. Ej tävlat trav sen...
Svar
8
· Visningar
2 663
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Dagens nagellack!
  • Svensk politik nr 3

Hund, Katt, Andra Djur