Problem i flocken, vad göra?

Sv: Problem i flocken, vad göra?

Uppdatering: Eftersom "bråkstaken" och en annan valack nu har gått i samma hage i ungefär en vecka och det funkar utmärkt ska vi släppa ihop dem med min häst på fredag. Det kommer ske i en helt ny hage med massa gräs. Jag kommer ha en väldigt kunnig person som stöttar mig vid ihopslagningen, vilket känns oerhört bra. Jag har kommit fram till att det som oroar mig lika mycket som att min häst kan bli skadad är konflikter med de andra två hästägarna. så att ha en neutral person där känns väldigt bra. Jag hoppas och tror att det kommer gå bra. Jag skriver några rader till helgen, så får ni veta hur det gått.

Återigen, tack för alla svar! :bow:

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 572
Senast: mars
·
Hästhantering Jag har ett helt fantastiskt halvblodsto som alltid har fungerat med alla hästar hon gått med. Unga, gamla, stora som hus, småttingar...
Svar
5
· Visningar
2 611
Senast: Stereo
·
Hästhantering Jag har haft min häst sedan 2015 nu och vi kommer väldigt bra överens. Hon är väldigt ranghög och bestämd, visar tydligt missnöje men...
Svar
3
· Visningar
1 726
Islandshäst Jag flyttade in min islandshästsvalack i nytt stall i lördags. Han ska gå på lösdrift med två andra valackar är tanken (vilket han gjort...
2
Svar
35
· Visningar
5 516
Senast: Zpunk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar