alazzi
Trådstartare
Ja här kommer jag igen med mina funderingar om att sälja saker. Nya helt oanvända saker, halva nypriset? Eller ännu lite mindre? Begagnade saker har jag satt relativt låga priser på överlag, jag vill ju bli av med sakerna och slippa kasta. "Billigare" saker verkar man kunna sätta ok priser på men när det handlar om saker som nypriset varit över 2.000:- kr verkar det betydligt kärvare att få betalt så där har jag backat väldigt på priserna. Hade folk från stallet hemma idag och då var det svårt att säja vad jag egentligen ville ha för mina saker. Kompispris blev det eftersom det trots allt är bekvämt att slippa packa saker och åka till posten med dem.
Nu har jag provat både Ebay och Ebays småannonser samt säljgrupper på fejan. Det känns lite slumpmässigt vad som säljs faktiskt.
När jag rensade i källaren upptäckte jag ju en del jobbiga sanningar...vad säjs om 11 hovkratsar? Till mitt försvar säjer jag att de flesta av dem har jag vunnit. 20 grimmor i varierande skick? Grimskaft ca 20 stycken...o.s.v.
Nu har jag provat både Ebay och Ebays småannonser samt säljgrupper på fejan. Det känns lite slumpmässigt vad som säljs faktiskt.
När jag rensade i källaren upptäckte jag ju en del jobbiga sanningar...vad säjs om 11 hovkratsar? Till mitt försvar säjer jag att de flesta av dem har jag vunnit. 20 grimmor i varierande skick? Grimskaft ca 20 stycken...o.s.v.