Pris Easy Walker Duo

MaRomer

Trådstartare
Vad skulle ni ge för en EW Duo: 07:a med delad suflett, 2 regnskydd, myggnät, 1 liggdel??

har hittat en som jag ev ska köpa men den ligger bara nån hundralapp under 09:orna:/ Känns som man vill presssa den 2000kr under de priset iaf.

eller tänker jag fel??

En 09:a finns på blocket från 5700kr-7000kr med de tillbehör jag skrev där uppe.

Snabba svar tack;)

Sv: Pris Easy Walker Duo

vad är nypriset på vagnen... en 07 är ändå ett par år gammal och inga garantier kvar så jag hade inte betalat mer än runt halva nypriset, kanske något över om det är mkt bra skick..
är 09 på blocket i samma skick för priset 5700kr hade jag inte betalat mer än 4500kr för 07...

Är 07:an dyrare än 09:an på blocket?

Vad är nypriset för vagnen?

07:an låg på samma pris som 09:an. Men den var såld nu. Tråkigt när folk inte kna ta bort annonserna! så får kika på andra vagnar. Tråkigt att det bara finns svarta och röda begagnade!

ja TS är oerhört kräsen ;) eller hur M;)
(min svägerska)

men kan ju inte hänga med i alla trådar heller...

Nej jag snappade bara upp det.

Tycker TS ska köpa den vagnen som hon prisade i en annan tråd :D

Nej jag snappade bara upp det.

Tycker TS ska köpa den vagnen som hon prisade i en annan tråd :D

Å den prisar jag fortfarande;) De ligger i samma prisklass, med samma finesser osv. Helt enkelt väldigt lika. Men det finns betydligt fler EW begagnade! därför tittar vi äben på dem. Hade tänkt köpa hem och passar den inte oss så säljer vi den och köper en BJ;)

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka