Prins Carl Philips Pris 2010

Cado

Trådstartare
Jag har lusläst reglerna för globenkvalen och de gör det inte lätt för en. :confused: Efter att ha vunnit en MsvB 2010 är man alltså kvalad till andra kvalificeringsomgången. VAR dessa tävlingar går framgår däremot inte enl vad jag kan se. Dessutom så är poängsystemet mycket märkligt. Vad händer om man vinner en MsvB igen vid en tävling som inte ingår i de 4 2a kvalen? Man kan väl bara kvala 1 gång, eller?

Någon som kan förklara närmare samt berätta var dessa 4 tävlingar går? Tacksam för hjälp jag kan få!

http://www3.ridsport.se/Tavling/Hoppning_/Regler/Prins-Carl-Philip-Pris/

Sv: Prins Carl Philips Pris 2010

Kval 1 pågår bara fram till och med 15 augusti, har du inte vunnit en Msv innan dess men vinner en efter så får du ändå inte vara med i Kval 2. Tävlingsplatserna för Kval 2 kommer ut senare. Vad är det som är konstigt med poängsystemet?
/Lady_S

Så bara man vunnit en MSV B (på vilken tävling som helst) så är man kvalad till omgång 2 som sker på bestämda platser? :confused:

Ja, förutsatt att det sker före den 15 augusti (och inte är på en klubbtävling).
/Lady_S

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Ophelia Jenderholt och Rachel Törnblom. Det var vinnarna av sista semifinalen inför finalen i Prins Carl Philips Pris i Friends Arena...
Svar
0
· Visningar
322
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Fanny Fridén och Ophelia Jenderholt heter helgens segrare i andra semifinalen i Prins Carl Philips Pris hos Högbo Ridklubb. Efter att...
Svar
0
· Visningar
349
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter En av ponny-Sveriges absolut mest prestigefyllda tävlingar har fått sin vinnare. Förra året var Kajsa Björe tvåa, men nu kunde inget...
Svar
0
· Visningar
365
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter I år blir det kunglig prisutdelning av Prins Carl Philips Pris på Friends i Stockholm. Prinsen själv kommer nämligen att dela ut priset...
Svar
0
· Visningar
332
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka