prestigeträns

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Nisse98
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 824
N

Nisse98

någon som vet var dessa säljs på internet?

hittade ett på equality line som jag fastnade för, det hetta AE60, det var jätte fint tyckte jag!

vad har ni annars på tips på bra träns med achen grimma?? ej över 2500.. helst :p

Sv: prestigeträns

JAg tycker att Prestiges läderprodukter(förutom sadlarna) är väldigt Plastiga för det höga priset. Dessutom så har den modellen du valt snabba pessoahakar till betten vilket ger ett lite klumpigare intryck- enligt min smak... Dessutom har jag hört att dom kan hoppa ut när de blir lite slitna...
Jag råder dig till att verkligen se dom sakerna live innan man handlar. Jag vet nog inte ngn som använder det märket så jag kan inte säga hur dom blir efter ett tag...
Dyon har väl fina träns i den prisklassen? HGs billigaste ligger också där. M&N och FB med...
Nu vet inte jag var du bor men en mässa är bra att klämma och känna på sakerna...
Priset på tränset på equalitys hemsida stmmer säkert inte... De har iaf hjt priserna på hg sedan dess...

jag tycker om prestiges läderprodukter! men smaken är som baken, har inte upplevt dem som plastiga, men jag blev lite förvånad över det priset jag med så troligtvis stämmer det inte... :(
men om bettet hoppar ur hakarna borde man väll kunna byta det eller ngt, men jag ska ite använda det så mkt, mest som tävlingsträns och på hoppträningarna och jag ar alltid samma bett så jag tror inte jag skulle slita ut hakarbna så fort....

men tack för svaret ändå :)

håller inte med dig om att det är plastigt!!!! :crazy:
Däremot är alla tränsen i dubbelt läder med nylonkärna, så jag tycker dom är lite klumpiga, dock väldigt mjuka.
Dom tobaccofärgade tränsen jag sett i butik har varit väldigt ljusa, nästan london. Var inte så snyggt tycker jag.

Kan rekommendera HG och Pessoas träns!!

Menar du att tränsen är som stiglädrena då??? Jag har eg bara tittat ordentligt på benskydden och dom tycker jag ser väldigt plastiga ut... Inte samma kvalité på tränsen då???
Stiglädrena är förövrigt kanonbra, inte alls plastiga... Men jag trodde itne tränsen var så... var inte det när jag tittade på dom- fast det är väl 4 år sen iofs...
HG är mitt absolut bästa val också...

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag är helt ny till ridning, men funderar på att ge det ett försök. Har letat efter en hjälm som kan passa mig då det för...
Svar
1
· Visningar
245
Senast: Kristall10
·
Utrustning Är det nån här som testat dessa stigbyglar eller har nått annat bra tips? Jag är ute efter typ freejump men som är säkrare än just...
Svar
7
· Visningar
553
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
860
Senast: Lisen82
·
Utrustning Jag har haft vanliga hederliga snösulor på alla hästarna jag ägt sedan mitten på 90-talet och det har alltid fungerat klockrent, tills...
Svar
14
· Visningar
918
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Mellanpudel
  • Stora canvasburar
  • Kattbilder #10