prestige sadlar

J

juliag

jag hade ut sadelmakare i helgen och fick utprovad en prestige golden star,
jag har kikat runt lite på begagnade sadlar men ingenting har fattat mitt tycke än.

läste några gamla trådar här på buke där några skrev att t.ex prestige versailles är en likadan sadel men "finare" i läder. alltså att nästan alla prestige sadlar är likadana i bom osv bara att det är olika ekonomiklasser på dom. stämmer det ?

kan jag alltså köpa nästan vilken prestige jag vill bara jag har rätt bomvidd ?

jag är helt lost när det gäller prestige sadlar, tacksam för svar !
:)

Sv: prestige sadlar

Versaille är betydligt rakare än GS. Om det inte är en GS extra du fått utprovad. Den är lik versaille.

Liknande trådar

Utrustning Har verkligen ingen koll på det här med sadlar så jag provar här. Har precis köpt en d-ponny och fick med en Prestige Golden Star som...
Svar
7
· Visningar
1 310
Utrustning Fortsatt sadelletande pågår ;) Nu undrar jag över Prestige och alla deras modeller på hoppsadlar. Det finns ju HUR MÅNGA SOM HELST...
Svar
8
· Visningar
3 246
Utrustning Vi ska köpa en ponny som hos nuvarande ägare enbart rids i dressyr och de har därför inte satsat på hoppsadel till honom utan köpt en...
Svar
13
· Visningar
4 122
Senast: Harbor
·
Utrustning Jag har just nu en prestige golden star som passar hästen helt ok, utprovad av sadel magasinet som tyckte att den låg bra trots att den...
Svar
5
· Visningar
2 480
Senast: finaste
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka