Prestige Icelandic D1

Linnea_s

Trådstartare
Jag är hemskt nyfiken på denna sadel, den ser otroligt skön ut och ser ut att kunna få bra sits i den, prestige är väl ändå ett välkänt och bra märke och har funnit länge.
Men är det någon som har provat deras islandssadel?
Vill gärna veta allt om den! :)

Sv: Prestige Icelandic D1

Min kompis ska ev beställa en så då kan jag komma med rapport om det blir av, för då ska jag provklämma, känna o sitta :D

Tycker den ser hyffsad ut, kanske aningen stor o klumpig, men svårt avgöra av en bild bara :)

Det jag vet av egen erfarenhet är att jag tyckt att Prestige har haft lite halkigt läder i sätet på sadlarna, men det är nog individuellt hur man påverkas av det, jag blir stressad av att känna att jag glider omkring så för mig är det ett minus.

Liknande trådar

Ridning Hej! Lite smått så tänkte jag börja med att berätta att jag har ridit i tre år, där jag började min resa på ett ridgymnasium. (...
Svar
5
· Visningar
629
Senast: Squie
·
Samhälle Jag har haft mycket i huvudet på sistone, och en sak jag tänkt mycket på är normaliserandet av sociala medier. Framför allt av min...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 856
Senast: MiniLi
·
Utrustning Jag måste seriöst ta tag i det här med att hitta en dressyrsadel till min unghäst och jag är lite lost, är oändligt tacksam för tips i...
Svar
4
· Visningar
876
Senast: Esmeralda
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Anonymt nick, och nej jag vet inte om personen är just mytoman, jag vet bara att hon ljuger om väldigt mycket. En vän har i många år...
Svar
12
· Visningar
1 167
Senast: Otherside
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka