Prestige Icelandic D1

Linnea_s

Trådstartare
Jag är hemskt nyfiken på denna sadel, den ser otroligt skön ut och ser ut att kunna få bra sits i den, prestige är väl ändå ett välkänt och bra märke och har funnit länge.
Men är det någon som har provat deras islandssadel?
Vill gärna veta allt om den! :)

Sv: Prestige Icelandic D1

Min kompis ska ev beställa en så då kan jag komma med rapport om det blir av, för då ska jag provklämma, känna o sitta :D

Tycker den ser hyffsad ut, kanske aningen stor o klumpig, men svårt avgöra av en bild bara :)

Det jag vet av egen erfarenhet är att jag tyckt att Prestige har haft lite halkigt läder i sätet på sadlarna, men det är nog individuellt hur man påverkas av det, jag blir stressad av att känna att jag glider omkring så för mig är det ett minus.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag läste tråden där någon efterfrågade tips på en fotobok och då dök denna tanke upp men jag tänkte att den gjorde sig bättre i en egen... 2
Svar
26
· Visningar
1 153
Senast: Iamia
·
Ridning Hej hallå. Lite pinsamt men måste ändå fråga, har någon några bra grundläggande övningar för att hoppningen ska gå bättre? Jag har...
Svar
3
· Visningar
504
Kropp & Själ Pga mediciner (tidigare och inte nu längre) och från början tunt hår och att man inte direkt blir yngre så är mitt hår ... ja hemskt...
Svar
19
· Visningar
796
Senast: Raderad medlem 142658
·
Ridning Hej! Lite smått så tänkte jag börja med att berätta att jag har ridit i tre år, där jag började min resa på ett ridgymnasium. (...
Svar
5
· Visningar
830
Senast: Squie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Valp 2024
  • Valp 2025