Prestige D1 storlekar

Harbor

Trådstartare
Hej, vi håller på att prova sadlar igen och funderar på Prestige dressyrsadel D1. Hästen har storlek w-xw, Prestige 35-36. Har hittat en bra begagnad i st M. Är det ett smart val? Nån som förstår sig på deras S,M, L storlekar?

Hej, vi håller på att prova sadlar igen och funderar på Prestige dressyrsadel D1. Hästen har storlek w-xw, Prestige 35-36. Har hittat en bra begagnad i st M. Är det ett smart val? Nån som förstår sig på deras S,M, L storlekar?
Jag är ganska säker på att M är bomvidd 32-33 hos Prestige D1. I alla fall den jag provat på min (fjordhäst).

Bifogade filer

• D6EE0E9C-059E-4E88-9E7D-1293A710B9E3.webp
    D6EE0E9C-059E-4E88-9E7D-1293A710B9E3.webp
    193,6 KB · Visningar: 62

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
13 688
Utrustning Fortsatt sadelletande pågår ;) Nu undrar jag över Prestige och alla deras modeller på hoppsadlar. Det finns ju HUR MÅNGA SOM HELST...
Svar
8
· Visningar
3 239
Utrustning Jag måste tydligen ge mig på det här med att leta sadel till nya hästen. Det var många år sedan jag var tvungen att leta sadel och har...
Svar
4
· Visningar
2 072
Senast: Maoam
·
Utrustning Hej! Hittade ingen ny Sadellistan-tråd, bara nr 2 som är låst, och har sökt, och sökt, och sökt, utan att finna. ;) Jag har en...
Svar
4
· Visningar
1 140

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka