Preskriptionstid och delgivning - logiken?

Nej, ganska snart efter avslöjandet. Tror t.o.m. det var han själv som kontaktade media och sa att det var han.
I intervjun sa han (ungefär) att det inte kändes bra pga att kvinnorna som han köpt sex av antagligen inte var i prostitution frivilligt.
Fast min fundering handlade ju om att jag tycker att han helt har försvunnit numera. Tidigare syntes han ju överallt som programledare, när han lagade mat i TV, med sitt eget varumärke, osv. Men nu? Så har han verkligen blivit förlåten och accepterad?

Detta är ju bara så sjukt. Att kriminella inte ska behöva oroa sig för att bli påkomna och dömda.
Begå inte brott då …

Obs! Jag vet att det är myndigheterna och inte du som bestämt det.
Tanken är väl mer gentemot de icke yrkeskriminell så att säga. Ponera att jag snattat eller stulit något pga nån anledning, att jag då inte resten av livet ska behöva vara rädd att "åka dit" för det. Eller att någon ska kunna "hota" dig med att anmäla dig för något brott hur länge som helst

Jag kan tycka det känns rimligt för vissa brott - men helt orimligt för andra.

Fast min fundering handlade ju om att jag tycker att han helt har försvunnit numera. Tidigare syntes han ju överallt som programledare, när han lagade mat i TV, med sitt eget varumärke, osv. Men nu? Så har han verkligen blivit förlåten och accepterad?
Du tror hans frånvaro från det du nämner är pga att ingen vill anlita honom? Det tror tyvärr inte jag, för han har sina följare på insta, det är fortfarande folk som köper hans träningsgrejs/anlitar honom som coach.

Han har även gett ut nya kokböcker. Hans bolag där han säljer mat mm under eget namn omsatte ca 4 miljoner 2024 och gick med ca en halv miljon i vinst.

Han får fortfarande tala ut i media om händelsen.

Jag tror helt enkelt att hans karriär är inriktad lite annorlunda, men han är varken arbetslös eller ute i kylan

Du tror hans frånvaro från det du nämner är pga att ingen vill anlita honom? Det tror tyvärr inte jag, för han har sina följare på insta, det är fortfarande folk som köper hans träningsgrejs/anlitar honom som coach.

Han har även gett ut nya kokböcker. Hans bolag där han säljer mat mm under eget namn omsatte ca 4 miljoner 2024 och gick med ca en halv miljon i vinst.

Han får fortfarande tala ut i media om händelsen.

Jag tror helt enkelt att hans karriär är inriktad lite annorlunda, men han är varken arbetslös eller ute i kylan
Det låter som om han är mindre allmänt populär? Och att man måste vara intresserad av honom för att veta vad han håller på med nuförtiden? Då är det inte så märkligt att jag har noll koll!

Det låter som om han är mindre allmänt populär? Och att man måste vara intresserad av honom för att veta vad han håller på med nuförtiden? Då är det inte så märkligt att jag har noll koll!
Jag googlade.
Sen finns det ju gott om personer som är flitigt i tv men sen försvinner - utan skandal eller annat. Så jag tror inte man ska försöka dra för stora växlar på att någon inte syns i tv lika mycket

Hans andra företag gick också med vinst för övrigt. Och köpte en Fiat 500...

Så det är nog inte alls särskilt jobbigt att vara P R faktiskt.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Akvarietråden V
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈

Hästrelaterat

Tillbaka