Presentkort på spelvaluta

AlinaT

Trådstartare
Kanske finns det någon mer teknisk än mig.

Kalasdags och kompisarna önskar sig vbucks, alltså valutan i Fortnite.
Det är oklart vilka enheter de använder, pc, Xbox, ps osv.
Finns det presentkort att köpa där det inte spelar roll vilken enhet man spelar på?

Det är lite roligare med presentkort än pengar tänker jag och kan även minska krånglet för föräldrarna vilket jag själv hade uppskattat massor...

Inte direkt svar men hos sonens kompiskrets har det oftast varit så att de gett ett hemmagjort kort och så har vi swishat föräldrarna pengar motsvarande den mängd vbucks man vill ge.

Personligen tyckte jag det var lättare att hantera än att ha en mängd presentkort som skulle lösas in när vi hade eget kalas :)

Kanske finns det någon mer teknisk än mig.

Kalasdags och kompisarna önskar sig vbucks, alltså valutan i Fortnite.
Det är oklart vilka enheter de använder, pc, Xbox, ps osv.
Finns det presentkort att köpa där det inte spelar roll vilken enhet man spelar på?

Det är lite roligare med presentkort än pengar tänker jag och kan även minska krånglet för föräldrarna vilket jag själv hade uppskattat massor...
Så vitt jag vet så finns det inga presentkort för enbart v-bucks, utan presentkorten är knutna till respektive spelkonsol.

Inte direkt svar men hos sonens kompiskrets har det oftast varit så att de gett ett hemmagjort kort och så har vi swishat föräldrarna pengar motsvarande den mängd vbucks man vill ge.

Personligen tyckte jag det var lättare att hantera än att ha en mängd presentkort som skulle lösas in när vi hade eget kalas :)
Det kanske bara är jag som tycker det andra är krånglig så😅
Men det lutar åt att göra som du skriver! Tack för tipset!

Liknande trådar

Körning Min halvblodsunghäst är inkörd och har skött sig som en riktig pärla - så han verkar tycka det är kul. Men vi har aldrig kört med vagn...
Svar
9
· Visningar
4 578
Senast: moiran
·
Katthälsa Jag har ett problem nu som jag undrar hur ni skulle resonera med. Jag har två katter som vi kan kalla den vita och den svarta. De har...
Svar
14
· Visningar
3 996
Senast: Mula
·
Övr. Barn När jag läser här så läser jag ibland med ett litet leende på läpparna. Jag läser om oro för inskolning, matproblem, sömnproblem och...
Svar
11
· Visningar
1 679
Senast: TinyWiny
·
Övr. Barn Ångestnivån stiger här i mammahjärtat när 6-åringen visar mer och mer stress-symtom Hur kan man lösa umgänge/boende med båda...
26 27 28
Svar
553
· Visningar
40 813
Senast: Bellami4
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar