Presentkort på spelvaluta

AlinaT

Trådstartare
Kanske finns det någon mer teknisk än mig.

Kalasdags och kompisarna önskar sig vbucks, alltså valutan i Fortnite.
Det är oklart vilka enheter de använder, pc, Xbox, ps osv.
Finns det presentkort att köpa där det inte spelar roll vilken enhet man spelar på?

Det är lite roligare med presentkort än pengar tänker jag och kan även minska krånglet för föräldrarna vilket jag själv hade uppskattat massor...
 
Inte direkt svar men hos sonens kompiskrets har det oftast varit så att de gett ett hemmagjort kort och så har vi swishat föräldrarna pengar motsvarande den mängd vbucks man vill ge.

Personligen tyckte jag det var lättare att hantera än att ha en mängd presentkort som skulle lösas in när vi hade eget kalas :)
 

Liknande trådar

Relationer Varnar ifall det blir luddigt, vill ventilera lite. Är det fler än jag som kan känna sig så otroligt ensamma, speciellt under högtider...
Svar
18
· Visningar
2 944
Övr. Barn Ska försöka fatta mig kort, vi är en normal familj med jobb och 3 barn. 1 pojke på 15 med Autism och drag av ADD. Förmodligen någon form...
20 21 22
Svar
427
· Visningar
61 872
Senast: lundsbo
·
Relationer Hur vet man om det är dags att göra slut? Hur vet man att man är kär? När relationen inte flyter på och det finns saker som skaver hur...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
15 553
Skola & Jobb Jag har funderat på en sak och har nu kommit till slutsatsen att det skulle vara oerhört intressant att höra hur ni andra resonerar...
18 19 20
Svar
386
· Visningar
23 653
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Breeders dressyr 2024
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

Tillbaka
Upp