Status
Stängd för vidare inlägg.
V

Vaccan

till sjuåring.
Mitt lilla :love: kusinbarn fyllde sju igår, hon ska få en sammanslagen födelsedagspresent/julklapp när jag åker upp i December, kom på för en stund sedan att det är snart :crazy:
Jag har som av en händelse ett pussel, ett pussel som lyser i mörker när man lagt det -det står 6+ på förpackningen och det är på 104 bitar. Motivet är från Disney -kan det vara något tro?

Annars är hon är helfrälst på Barbie (Barbiebård i sitt rum :p ) men ingen ny Barbie -hon har en miljon egna + alla mina gamla.
Finns det något nytt kul Barbierelaterat jag missat? :)
 
Sv: Present

Pussel är sånt som jag tycker är bra presenter, om det sen passar henne eller inte är svårare, det beror ju på hur pussel intresserad hon är...
Barbie, ja där finns det ju en uppsjö av saker... I princip allt du kan tänka dig...:D
 
Sv: Present

Pusslet låter alldeles perfekt.
Lego har ju kommit de senaste åren med något som heter Click it som är typ tjejlego(själv hade jag helkul med vanligt) men detta kan du göra halsband, armband, handväskor, hårspännen etc etc.
Kanske ett lämpligt komplement till Barbie?
 
Sv: Present

Inte Barierelaterat direkt, men en uppsättning fina pärlor att trä egna halsband av till både sig själv och Barbie. Jag har sett att det finns jättefina "kit" med pärlor och annat skoj. En sådan present skulle jag ha älska när jag var 7 år.

Hälsningar J som bara fått köpa pojksaker i alla år.
 
Sv: Present

Pussel är väl jättebra :) !
Önskar att folk kunde ge sånt till mina barn ist för dessa leksaker som ska ligga och drälla överallt :angel:
 
Sv: Present

Tack alla, har inga barn själv, ffa. inte i den åldern och alla mina vänners barn är under fyra så jag har noll koll på barn från 6 år och uppåt :cool: Det var dessutom för länge sedan jag var i den åldern själv så jag kommer inte ihåg vad jag själv ville ha.. men pusslet blir det :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Svårläkt sår
  • Atletix

Omröstningar

Tillbaka
Upp