Present till 30-åring

Magiana

Trådstartare
Jag ska inom någon timme på födelsedagskalas. "Födelsedagsbarnet" är en häst som fyller 30 år. Vad kan man hitta på för artighetspresent med kort varsel till en som egentligen skiter i vad han får? Bortskämd är han ju också så morötter, äpplen och sånt är ju vardagsmat. :p;) Någon som vet hur man kan skära morötter, äpplen och sånt till roliga figurer?

Nu har du kanske redan fort iväg (men om inte), själv hade jag nog köpt ett paket knäckebröd/ skorpor och försökt hitta ett roligt; "Grattis du har fyllt 30! Dags att börja tänka på pensionen!"
Men så är jag rätt lättroad. :p

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 824
Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var...
2 3
Svar
47
· Visningar
8 002
Senast: fejko
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Hade besök av syster + systerdotter igår! Efterlängtat besök och W var så taggad på att få hänga lite med M igen. Glada ungar som...
Svar
0
· Visningar
460
Senast: miumiu
·
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag bestämde mig för att skilja mig så lovade jag mig själv att jag INTE ska låta det faktum att jag lever ensam begränsa mig på...
Svar
13
· Visningar
2 433
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken försäkring?
  • Valp 2025
  • Inkorsningsmetod