Present till 3-åring???

Kusebuse

Trådstartare
Håhåjaja..... om en knapp månad fyller sonen 3 år! (Kors, vad fort det går). Jag har fått hjärnstillestånd, och har noll uppslag på vad jag ska köpa åt honom. Ni som har små killar som fyllt 3 - kom med tips???
Gärna lite "udda" prylar.... ni vet, lego och bilar är ju sånt som han får "ändå", och jag vill gärna ge honom något speciellt.

Jag avskyr verkligen att gå i affärer, och vill gärna veta vad jag ska köpa innan jag åker till stan, så att jag slipper gå omkring i timmar och leta.
 
Sv: Present till 3-åring???

Oftast är det ju just lego, bilar och sånt som är mest uppskattat!

Jag har för mig att vår son fick sitt stora bilgarage när han fyllde 3, det har han lekt med oändligt många timmar och leker fortfarande med det nästan varje dag också nu nästan 2 år senare.
 
Sv: Present till 3-åring???

Ta med honom till leksaksaffären, låt honom peka ut vad han vill ha och köp sedan det som passar plånboken (när han inte ser på)! Så gjorde mamma alltid när jag var liten, vilket var jättebra. :)
 
Sv: Present till 3-åring???

Det är verkligen en jättebra idé att han får välja själv.
Sist jag försökte med det valde han en kattleksak! Innan har han valt aktivitetsbollar till hund...Jag har en djurisk son :o
Men nu är han ju äldre så den metoden kanske funkar.

Säkert vill han ha ett garage till alla sina bilar.:)
 

Liknande trådar

Övr. Barn Det är ju en jättesvår ålder?! :nailbiting: Och ja, jag är ute i väldigt god tid, men för att försöka undvika att bli ruinerad så...
Svar
10
· Visningar
1 061
Senast: SaraXX
·
Tjatter Påsklov!! I dessa Covid-19 tider när hela Stockholm stängs ner och ser ut som en spökstad bestämmer sig Stockholmarna för att dra till...
74 75 76
Svar
1 512
· Visningar
58 379
Övr. Barn Har en son på 6 år. Han är utredd som 4,5 åring för autism,men då han fick normalt resultat på pappret så slogs det bort. Nu började...
2 3
Svar
46
· Visningar
9 596
Senast: Fraegd
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok I oktober 2007 så kom en liten ljusbrun kille med fyra vita tassar hem till mig, fyra månader gammal! :love: Imorgon fyller samma kille...
Svar
6
· Visningar
2 920
Senast: Takire
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp