Prenumerationsmeddelandefunktionen?

C

cafu

Hej!

Prenumererar på ett stort antal trådar. Men får bara meddelanden om en del bråkdel av alla inlägg som skrivs.

Vet att man bara får meddelanden om ett inlägg per tråd åt gången:

"Det kan även finnas fler svar men du får inget mer meddelande om det förrän du besöker forumet igen."

Men jag får ibland inga meddelanden alls från vissa trådar?

Kan någon förklara? Tacksam för svar.

Sv: Prenumerationsmeddelandefunktionen?

Någon annan som har liknande problem?
Du har inget spam-filter som möjligen rensar bort vissa av dessa mail, verkar inte så troligt, dock.

Hej!

Nej, har inget spamfilter. Ska bli intressant att höra om någon annan upplevt liknande problem.

Du har inget spam-filter som möjligen rensar bort vissa av dessa mail, verkar inte så troligt, dock.

Mina prenumerationer funkar alla tiders!

Har dock inte nån mail-påminnelse utan bara så dom kommer upp i kontrollpanelen.

Detta är en kanonbra funktion som jag tror att många inte känner till.

Mark

Hej!

Gick in i min profil och såg att alla bevakningar avaktiverats...

Något jag inte gjort själv. Dessutom hittade jag ingen "spara"-knapp när jag väl klickat i att alla trådar skulle aktiveras igen!

Tacksam för hjälp med detta.

Liknande trådar

Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
495
Senast: Shaggy
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 554
Senast: Tilly_85
·
Juridik & Ekonomi Vilka rättigheter har man egentligen som kund? Två gånger den här våren har jag beställt, för mig, två dyra varor. Det första...
Svar
15
· Visningar
910
Senast: corzette
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 329
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Boxvila efter ledinjektion