Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag håller på att träna min häst inför premieringen men har problem med att få henne i bra trav om jag får henne i trav alls för hon vill gå direkt från skritt till galoppen.
Någon som har ett bra tips på hur jag kan få henne att trava och inte galoppera?
Hon är ett år men har nästan alltid gått från skritt till galopp. Så det är något som alltid har funnits men ibland så travar hon och det är jätte fint då. När jag tränar har hon en vanlig nylon grimma och sedan ett grimskaft utan kedja. Jag har vanliga stålhätte skor modell boots, hon är barfota och inte nyverkad. Ska ta och fråga min hovslagare som kommer och ska verka henne imorgon om vad han tror.
Jag ska börja träna med longerlina hädanefter, får bli imorgon vågar inte göra det nu för det har regnat och vi ska träna på gräs...
Jag frågade även min hovslagare om vad han trodde, han sa att det antagligen berodde på att hon är lite ojämn byggd ser ut som en tvååring bak och ettåring fram, så hela mekaniken hade inte hängt med så jag hoppas det är så och att det ger sig snart och ska testa dagligen och se om någon utveckling har skett