PREMIER westernsadel

S

snowy

Tänkte ev. köpa en premier westernsadel. Ska åka och kolla på den i dag. Vet någon något om denna sadel? Har försökt att hita info om sadeln på nätet men utan framgång...nypriser? försäljare? olika utföranden?

Sv: PREMIER westernsadel

Det är en rätt bra sadel det... kolla på "dalawestern" på nätet, dem är återförsäljare av den sadeln.
Priset är olika från modell till modell, men mellan 14.000-20.000kr får du betala för en ny Premier.

Jag skickar även ett PM till dig...

Lycka till!:bow:

12573691-M.jpg

Det är en Premier på denna bild. Jag gav ca 23.000:- för den för några år sen. Kvalitetssadel, bra läder och hantverk.

Vad heter den?? Såg ut nästan exakt som min.. Min var en premier diamond reiner

jag provade en sådan till mig och min häst i somras. Dock var den för stor för oss båda så den var inge skön att sitta i och låg då inte bra på hästen.
Men det är en snygg och regäl sadel med en sjuhelsikes kvalitet!

Den sadeln jag provade hade bra många år på nacken, men var riktigt fräsh! :banana:

Provade sadeln igår men tyvärr var den för smal i fram. Synd, för den var jätte fin.

Ser ut som våran. Kanonskön sadel....

Kan klämma in att den blev stulen i somras (i värmland), så finns det någon i trakten som försöker sälja en sådan till er till ett snuskigt bra pris, så pm;a mig då!

Du kan få köpa min sadel snuskigt billigt om du vill:) Jag måste sälja den eftersom den inte passar min häst och jag har inte fått den såld ännu.

Vet tyvärr inte vad den heter som modell. Tror att kvittot ligger i någon låda som inte har packats upp ännu sen flytten från Sverige.

Jag köpte en från dala western tror den gick på en 20.000.det e en reining modell men vet inte vad den heter.Jag har nyss köpt den men jag tyvcker den känns bra.

Men skit oxå att jag inte visste det lite tidigare...:crazy: Har precis fått tag i en sadel som jag köpt! Fan, fan ,fan!! Din är j skitsnygg ju! Nu kommer jag att gräma mig resten av idag... *surar*

Jag har en till salu som är rätt bred fram. PM:a mig om du är intresserad.
Mvh/F

Liknande trådar

Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
776
Senast: Lisen82
·
Utrustning Insett att schabrakgarderoben behöver förnyas… Ska sälja av Ps schabraken för de glider som f*n på nya hästen🫣 Det är liksom hela...
Svar
19
· Visningar
1 029
Senast: Freazer
·
Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 596
Senast: Nepenthe
·
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
24
· Visningar
1 902
Senast: Derivata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar