Huntress

Trådstartare
Eftersom ingen annan skapat nån tråd i det här forumet, så får väl jag lov att göra det! ;) Kan ju kanske göra en tråd om vad vi tycker om att få utökade westernforum, med både en "gnägg"-del och en "utrustnings"-del. Vad tycker ni? :)

Sv: Premiär!

Vad bra, kul med lite förnyelse :banana:
Nu vet man vad man skall lägga sina frågor om westernsadlar så att de kommer rätt! har varit tveksam innan om de skulle ligga på vanlig utrustning eller western?

Tack Gunnar! :bow:

:bow: :bow:
Jättebra! Så slipper man fundera på om trådarna hamnar rätt! :banana:

:o Jag trodde att moderatorn hade fått fnatt när nästan alla trådar var flyttade!!!
Till slut gick iallafall ljuset upp:idea: även hos Texaz....
Jättebra idé tycker jag!!!:bow: :bow:

*knapplån*

Som moderator tycker jag att ni sköter det här med nya forum jättefint! Det är inte många trådar jag behövt flytta inte. Nu har jag i och för sig inte bläddrat så där jättelångt bak i moderforumet, men om det poppar upp en lite äldre tråd så flyttar jag den då.

/tifo

Du ska då vara först med precis allt ;) .

Jag tycker det är väldigt bra, är verkligen mkt lättare att hitta de trådar man vill läsa nu! :)

Liknande trådar

Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
776
Senast: Lisen82
·
R
Kropp & Själ Detta kanske är ett lite annorlunda ämne, så jag är beredd på att ingen delar mitt intresse. 😄 Men om nån gör det så kanske vi kan...
Svar
14
· Visningar
771
Senast: Raderad medlem 149639
·
  • Artikel Artikel
Dagbok För några dagar sedan skapade jag en tråd i det "allmäna" forumet, om en plötslig och oväntad längtan efter ett till barn, som dykt upp...
Svar
2
· Visningar
855
Senast: MML
·
Kropp & Själ Tänkte skriva i den andra tråden men det fick bli en egen tråd . Jag ska åka på semester och i samband med det så vill jag snorkla...
2
Svar
29
· Visningar
1 153
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18