precis lagom till...

Status
Stängd för vidare inlägg.

emma74

Trådstartare
att jag funderat på att mensen faktiskt är lite sen och jag lägger en betällning på gravtest.... så kommer mensen såklart... varför är det alltid så? är inte förkrossad eller så, bara lite nyfiken...
 
Sv: precis lagom till...

och bara för att fortsätta dom där outgrundliga frågorna - varför passar Emma på att kräkas ner sig i bilen när vi kommit halvvägs till Västerås och jag för en gångs skull glömt att ta med ombyte, hon brukar inte kräkas bara sådär, och i vanliga fall så har jag ytterligare ett ombyte kläder och blöja i handsfacket, men inte den här gången... Murphys lag :smirk:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Ni som har det, har det fungerat bra? Gjorde det ont att sätta in? Hur har mensen blivit? Jag har hela livet ätit p-piller, men är just...
2
Svar
29
· Visningar
1 001
Senast: Roheryn
·
Kropp & Själ Visste inte riktigt vart jag skulle lägga denna tråd. Men den landade här tillslut. Födde barn i oktober -23. Mensen kom tillbaka efter...
Svar
2
· Visningar
448
Senast: annersia
·
Övr. Barn Ett barn i dotterns förskolegrupp försöker tvinga henne att konstant leka med henne. Gör inte dottern det så blir det andra barnet...
2
Svar
23
· Visningar
1 705
Senast: Inte_Ung
·
Övr. Barn För mitt barns skull borde jag kanske vara anonym. Men jag väljer istället att skriva väldigt lite och kortfattat för jag tror att någon...
Svar
13
· Visningar
1 142
Senast: Bexzor
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Lukt från kattlådan
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Ridskoleryttare
  • Uppdateringstråd

Omröstningar

Tillbaka
Upp