precis lagom till...

Status
Stängd för vidare inlägg.

emma74

Trådstartare
att jag funderat på att mensen faktiskt är lite sen och jag lägger en betällning på gravtest.... så kommer mensen såklart... varför är det alltid så? är inte förkrossad eller så, bara lite nyfiken...

Sv: precis lagom till...

och bara för att fortsätta dom där outgrundliga frågorna - varför passar Emma på att kräkas ner sig i bilen när vi kommit halvvägs till Västerås och jag för en gångs skull glömt att ta med ombyte, hon brukar inte kräkas bara sådär, och i vanliga fall så har jag ytterligare ett ombyte kläder och blöja i handsfacket, men inte den här gången... Murphys lag :smirk:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Jag vet att vi pratade om det här för ett år sedan, och vi har fortfarande inte skaffat någon hemstädning. Det är av flera skäl men en...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 361
Senast: Blyger
·
Relationer Ni som har det, har det fungerat bra? Gjorde det ont att sätta in? Hur har mensen blivit? Jag har hela livet ätit p-piller, men är just...
2
Svar
29
· Visningar
1 239
Senast: Roheryn
·
Kropp & Själ Visste inte riktigt vart jag skulle lägga denna tråd. Men den landade här tillslut. Födde barn i oktober -23. Mensen kom tillbaka efter...
Svar
2
· Visningar
463
Senast: annersia
·
Övr. Barn Fick information i appen från förskolan angående en bussresa nästa vecka. Ingen förfrågan om barnen får åka med öhvt utan bara...
2
Svar
21
· Visningar
2 292

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Avstå jobbresor
  • Secret Santa 2024
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat