Prao i galoppstall?

Sv: Prao i galoppstall?

varför inte? har själv praoat i ridskola/galoppstall, och 2 olika hopp stall. bara att ringa och fråga.

Sv: Prao i galoppstall?

Ja, det är du - nu minns jag dig.:laugh:

Har du inga släktingar eller vänner som bor i närheten av en galoppbana? Svårt att pendla annars. Att hitta någonstans att bo är svårare än att hitta en tränare som tar emot dig är jag rädd för.

Om du inte har släkt och vänner får du ta och sätta dig och skicka brev/mail till alla (kvinnliga) tränare och se om du kan få bo hos dem under prao-tiden.

Försök att hitta någon som har barn i din ålder, har ingen koll på det men du får bli lite detektiv. Roy-Arne Kvisla's barn kanske är så gamla nu? Eller Katta Stenefeldts. Är inte så bra på sån't:angel:

Liknande trådar

Hästmänniskan Som rubriken lyder.. vilken gren/grenar eller annat inom häst sysslar ni med och hur kom det sig att ni började med just det?
2
Svar
36
· Visningar
1 879
Senast: Roxy
·
Övr. Hund Finns det några ”officiella” översättningar? :) Tänker då på grenarna vars namn inte rakt av är på engelska t.ex.: - Personspår -...
Svar
8
· Visningar
516
Senast: hastflicka
·
Övr. Hund Brukar man ha "tackpris" till domare på hundtävlingar (dvs att den arrangerande klubben ger domaren något som tack under...
Svar
4
· Visningar
561
Senast: Pilot
·
Utrustning Hejsan! Jag har en 2-åring som jag ska börja vänja in med bett. Veterinären var och tog 2 vargtänder i april så hon är undersökt i...
Svar
14
· Visningar
1 696
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama