• Övr. Katt
  • Trådstartare Trådstartare mannis
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 717
M

mannis

Hej alla
Jag har en katt som är lite risig (dålig) i magen så jag ger honom kokt ris och kokt torsk. Nu är det så att jag undrar om man kan byta ut riset mot kokt potatis. Läste någonstans att man kan ge potatismos :confused:
Någon som vet??

Sv: Potatis?

Det skulle jag inte göra. Byt hellre ut riset mot kokade och mosade morötter, det är nyttigare än potatis och ris (för katten) och det har en stoppande effekt.

Sv: Potatis?

Tack för ditt svar. Ska prova ge honom kokta morötter då. Se om han gillar det :eek:
M vH Mannis

Liknande trådar

Katthälsa Min katt har blivit diagnostiserad med kronisk inflammation i gallgångar och tarmväggar och får kortison mot detta. Har ätit det i några...
Svar
5
· Visningar
631
Senast: Celinehenn
·
Övr. Katt Jag har en katt som är sjuk, som antagligen inte blir så mycket bättre. Vi ger henne ett sista försök med en ny medicin, men blir hon...
Svar
6
· Visningar
523
Senast: Krålus
·
Katthälsa Hej! Min 16 årige hane har hypertyreos (bra T4 värde nu m h a medicin Apelka vet) samt så har han jättemycket artros, särskilt i...
Svar
10
· Visningar
696
Senast: Joppsa
·
Katthälsa Har haft min katt i snart två månader och hon har haft lite problem med magen sen ett tag. När hon flyttade hit från katthemmet va hon...
Svar
14
· Visningar
1 608
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka