josefinefreed
Trådstartare
I denhär tråden vill jag gärna att de som haft en häst elr känner till en häst som har haft knä- elr kotledsinflammation, som det bara varit positivt efter med, ska skriva i. Att inflammationerna aldrig kommit tillbaka, att hästen blivit 100% ridbar igen osv osv.
Är det lika vanligt att dem blir 100% återställda, som att dem inte blir det?
Eller beror det helt enkelt på Varför dem fått det? Om vi säger som i mitt problem då; överbelastning (felridning i mitt fall). Som jag absolut kommer att ändra på, men såklart fortsätta rida på volt och hoppa honom osv. variera lite, precis som man kan göra med en frisk häst.
Är det vanligt att dem blir helt återställda då?
(Vill ej höra historier om dem som inte blivit återställda osv. Bara höra om hur vanligt det är.)
Tacksam för svar.
MVH Jossan
Är det lika vanligt att dem blir 100% återställda, som att dem inte blir det?
Eller beror det helt enkelt på Varför dem fått det? Om vi säger som i mitt problem då; överbelastning (felridning i mitt fall). Som jag absolut kommer att ändra på, men såklart fortsätta rida på volt och hoppa honom osv. variera lite, precis som man kan göra med en frisk häst.
Är det vanligt att dem blir helt återställda då?
(Vill ej höra historier om dem som inte blivit återställda osv. Bara höra om hur vanligt det är.)
Tacksam för svar.
MVH Jossan