Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Få saker är så irriterande som annonser som öppnar sig över texten i forumet. Det har hänt två ggr idag, med olika annonsörer, när jag klickat på nån länk (inläggsrubrik)
Du får ha hur mycket annonser du vill för min del @Gunnar men se gärna till att vi slipper såna här!
Jag har också sett ett par sådana idag för första gången. Vågade knappt klicka på den för att stänga ned ifall jag skulle hamna på något konstigt ställe.
Jag har också fått upp dem, det är inget jag vill ha på sidorna. Vet inte varför de dyker upp. Jag har vad jag vet inte godkänt den typen av annonser, jag skall försöka forska i varför det händer.
Och jag med när jag gick från den här sidan, jag har nu dubbelkollat och experimentet är avslutat. Förhoppningsvis beror det på att det tar lite tid innan ändringen slår igenom.
Kropp & Själ
Jag är ny här på bukefalos, och är väldigt orolig att göra fel eller bryta mot några regler. Så jag tänkte att det är lika bra att fråga...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.