Pop-up window

Långnos

Trådstartare
När ag ska öppna vissa sidor på nätet, till exempel svara på min mail kommer det ett meddelande längst ned i vä hörnet "A pop up window was blocked..

Min fråga är, hur ändrar man inställningarna på datorn så att dessa sidor går att ses!
 
Sv: Pop-up window

Jag tror inte att du vill ändra inställningarna helt för då får du en massa reklamn i form av pop-ups hela tiden.

Frågan är vad det är för pop-up som kommer upp när du t.ex. ska öppna din mail. Är det reklam, eller något du behöver?

Du kan klicka där det står: a pop-up window was blocked. Då får du upp alternativ där du kan tillåta pop-upen tillfälligt (just den som blev blockad) för att se vad det var. Är det något du behöver så kan du nästa gång klicka på: tillåt alltid pop-ups from this site (eller nåt liknande).
Så slipper du att alltid tillåta det från alla siter. Jag tycekr personligen att det är ganska befriande att slippa alla jäkla pop-up reklamer på internet och trycker bara på "tillåt tillfälligt" när det är nåt jag behöver för stunden.
 
Sv: Pop-up window

kan kan till exempel inte svara på mina mail för det står sådär, och sedan skulle jag gå in på en annan sida och kolla upp lite ridstövlar, men det gick inte heller..ska försöka,tack för tipset,återkommer om det inte fungerar!
 
Sv: Pop-up window

Fungerar inte att trycka på det...vet att på mina föräldrars dator hamnar det meddelandet längst upp och då kan man klicka och ändra...men nu hamnar mitt längst ned i det gråa fältet.Får lite smått panik då jag måste svara på ett mail!
 

Liknande trådar

C
Utrustning Hej, Jag bifogar här fråga och svar om hur man fixar gångveck på nya stövlar. Jag hittade det på "www.horse-sense.org" Har inte...
Svar
4
· Visningar
2 332
Senast: Cavallo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp