Pontus , Butterfly

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare BackorsExplosive
  • Startdatum Startdatum
B

BackorsExplosive

hejsan . har ett halvblods sto . e.Pontus u.Butterfly.

jag hittar tyvärr inte så mkt information om ngn av dessa hästar. ngn som vet ngt om dem? eller vet ngn sida man kan leta på så vore ja jättetacksam om ni hjälper mig.:bump:

Sv: Pontus , Butterfly

Här kan du läsa mer om din hästs stam.

Det borde stammässigt vara en mycket snäll och bussig häst?

Tack men jag har redan vart inne där och kollat. Ville dock ha mer info om Pontus och Butterfly inte min egna häst. Gärna bilder också om ngn vet vart det finns det.

Jo min häst är allt en mycket trevlig häst. Väldigt samarbetsvillig och snäll. Ännu trevligare är hon när hon är dräktig. =)

Sök via uppfödaren till din häst, för att få veta mer om stoet.

Vi undviker generellt diskussioner om enskilda ston här, då det sällan har något allmänintresse. Endast väldigt kända ston (hingstmödrar etc) accepteras och givetvis stofamiljer och blodslinjer.
/moderatorn

Men jag säger ju att jag INTE vill veta ngt om mitt sto. Bara om hennes pappa Pontus som jag har försått ändå är ganska känd och om möjligt hennes mamma Butterfly.

Liknande trådar

Avel Jag vill betäcka mitt fullblodssto. Hon är 6 år. Jag vill att avkomman ska användas som hobbyhäst ej tävla. Jag har försökt leta men...
Svar
14
· Visningar
1 627
Senast: Mabuse
·
Avel Hejsan! Jag har letat och googlat överallt för att hitta info om min tyskfödda häst. Men jag får inte fram något. Tänkte om det finns...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
6 875
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 872
Senast: Lavinia
·
Ridning ja märkte för ett litet tag sen att min häst kastar med huvudet vid trav. (vilar nu). hon har sett pigg å fräsch/ren ut annars å även...
2
Svar
22
· Visningar
2 200
Senast: Tossa90
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka