Ponnyn är försvunnen?

the_connemara

Trådstartare
Vet ej om tråden ligger rätt.. vi får väl se.

Mamma testade på skoj hur det fungerade att anmäöla till en ponnyhoppning på klubben. Hon slog in mitt namn o min gamla licens från tre år tillbaka kom upp. Sen skrev hon min dåvarande ponnys namn men det stod den inte fanns. Hon sökte på stuteri namnet och alla ponnyerna därifrån kom upp men inte min! Och hon har haft licens många år!

Så då undrar jag om licensen på ngt vis "försvinner" om man ex "tappar bort" regbeviset och får fixa nytt. Ngn som vet ngt annat svar på varför ponnyn helt gått upp i rök? Har ingen kontakt med varesig senaste ägaren eller de som fick henne efter mig. Vi ägde henne aldrig och sen blev det en massa strul.

Sv: Ponnyn är försvunnen?

Det är samma med min häst, får inte upp hennes namn om man söker på det..lite skumt tycker jag.

Kommer dock upp om man söker på mitt namn

Sv: Ponnyn är försvunnen?

Jag har ingen aning, låter oerhört skumt. Hästen jag tävlar fanns kvar i registret trots att hon inte tävlat sedan 2002...

Om hästen är död och ägaren är så ambitiös så denna anmäler detta till ridsportförbundet så borde den ju tas bort, men inte annars...:confused:

Liknande trådar

Hoppning Jag har aldrig tävlat på lokal hoppning eller högre, trots att jag tog grönt kort för ett stort antal år sedan :o Nu har ju dessutom en...
2
Svar
24
· Visningar
4 697
Senast: Habina
·
Hoppning Lite relevant bakgrund. Jag hoppade och tävlade massvis på ponny när jag var ung och orädd (upp till 1.20 på C- och D-ponny). Sen hade...
Svar
16
· Visningar
4 314
Senast: Alexandra_W
·
Avel Satt och tänkte på ponnyer jag haft kontakt med tidigare, alltså inte sådana jag rider eller har ridit så ofta och så. Kom särskilt att...
2
Svar
25
· Visningar
3 090
Äldre Ja ni läste rätt, nu är det dags för Melodifestivalen igen! På lördag går deltävling 1 av stapeln i Malmö! :banana::banana::banana: Ni...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
11 415
Senast: AgentCarter
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar