Ponnyhingstar på semin 2014

Trissa

Trådstartare
Efter att ha googlat i evigheter och klickat mig in på ett antal ouppdaterade och nedlagda hemsidor, så frågar jag buke i stället: vilka ponnyhingstar finns på semin i år?
 
Moderatorn påminner att det inte är tillåtet att länka till hingstars privata hemsidor men till avelsföreningar och liknande.
 
Alla raser, utom kanske shetland.
Det är bara så himla bökigt att gå in på varje sida separat och leta, och många av dem har inte länkade hemsidor på rasföreningen. När man sen väl har googlat fram den så visar det sig att den står på naturligt/inte är i avel i år/bara tar egna ston....

@Görel
Jag nöjer mig med namn. :)
 
jag är ganska säker på att stuteri K2's hingstar kommer att gå på semin (inte Jarno, men de andra) de kommer att reggas i WPB.
 
Sen så har ASRP 3 stycken på spermaimport, FS Champion de Luxe, FS Don't Worry och Ulk d'ete. De två första vet jag inte om det är p färskt eller fryst, den sistnämnde på fryst.
 

Liknande trådar

Fritid Hej Om en vecka ska jag och mannen flyga till Storbrittanien och ingen av oss är särskilt vana vid att resa, så jag tänkte kolla om det...
2 3
Svar
54
· Visningar
1 927
Senast: KesoNeso
·
Juridik & Ekonomi Jag blev för ett antal år sedan tilldömd ett skadestånd på närmare 20.000kr. Först nu har detta skadestånd börjat betalas ut via...
Svar
5
· Visningar
913
Senast: monster1
·
Övr. Hund Det låter som att du tar det för självklart att kastrera en hane, men så är det inte. En del tror att precis som med hästar och katter...
5 6 7
Svar
135
· Visningar
8 136
Senast: Migo
·
Tjatter Efter att ha läst tråden "Hjälp, jag har för mycket prylar" som femtioelva köpare/spekulanter har de mest konstiga frågor och klagomål...
Svar
1
· Visningar
1 036
Senast: Happimess
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp