Ponny SM =)

Status
Stängd för vidare inlägg.
G

guess_jeans

Vilka tror ni vinner ponny SM i år? (utomhus)

Jag tror:

Kat. B:
Någon av Ingvarssons eller Amanda Lindblom - Clement Choise

Kat. C:
Isabell Bengtsson - Någon av sina superponnys, Adrian Kolgjini - Tågerups Jumping X eller Celtic ash, Sarah Lindeberg - Poetic Byron, Kajsa Rautenberg - Take that, Nikolina Savbäck - Babog Dubh (helt sjukt vad fort det har gått för henne med den hästen :eek: ) eller Wilma hellström - Little Larry

Många kandidater där ja ;)

Kat. D:
Linn Widmark - Kilpatrick Fionn, Evelyn Sander - Ix de L Aune, Märta Elander Wisten - Nelly Kim, Eleonor Bellander - Westside Padraig, Amanda Landeblad - Equus Queen, Mimmie Faijermo - Sunflight eller Antonia Lönberg på någon av sina hästar

Så...Fram med era kandidater ;)

Sv: Ponny SM =)

Varför inte bara skriva "hela ponnyeliten" kort och gott istället för att skriva alla som du gjort :crazy:

(ta det inte seriöst)

Någon som jag tycker är jätteduktig är Sofie Jakobsson och Four Socks (c-ponny), vet inte om hon är uppe i MVS A ännu o ska starta sm, men duktiga är dom :D

JA! hon är jätteduktig :) Hon tävlar MSV A och har även vinst där...

uj, uj, uj vad spannande det kommer att bli!!

Sjalv tror jag pa Nicole Holmen i kat. B, Isabell Bengtsson och Kajsa Rautenberg i kat. c och.... sjalvklart... Eleonor Bellander i kat. D

Hoppas det blir en superhelg i Dagstorp och good luck till alla duktiga ponnyekipage!!!

:bow:

Lonely skrev:
JA! hon är jätteduktig :) Hon tävlar MSV A och har även vinst där...
OJ! Förra året tävlade vi mot varandra i Vikbolandet, då var det LA som gällde. Men dom är ju som sagt superduktiga. Allt är liksom.. perfekt :love:

Hur många ska ner och titta?

Jag ska lämna mitt tips senare, ska kolla igenom startlistorna en gång till bara.

Haha jag vet :p Det bara blev så..

typ "oj hon vinner nog" "och hon med" "och hon med"

typ, haha

Har inte helt koll på vilka som verkligen är bäst när det gäller, då det verkligen kan slå i dom där klasserna, men självklart hoppas jag på någon från klubben!

Evelyn Sander ska vinna tycker jag.
Hon är min gud(gudinna kanske :p) hon rider så sjukt fint, är trevlig och duktig.
Guld till Evelyn!!

Tänker inte sitta o säga vilka ja tror vinner och inte.

Men håller en extra tumme för RK Kumlas ryttare att dom ska göra bra i från sig !

Nejdå. Inte alls.

Jag tror bara inte att hon är en självklar segrare i klassen. Skuggan är tyvärr ganska liten på de största banorna och allt måste stämma till 100% då. Padraig är nervig och hon har bara haft honom ½ år. Frågan är om det räcker i så här stort sammanhang. Men jag håller tummarna för henne!

B - ponny: nikki holmen med sin super ponny Prozit.

C- ponny: Adrian Kolgjini - Tågerups Jumping X

D - ponny: Vet ej..

Nää, vi får väl heja på bukes
Zara Knutsson :bump:
Just nu kommer jag inte riktigt ihåg vad hästewn heter, men Wille :D
Heja Zara :bump::banana:

Kings Starwill. Heja Zara!

Och vad har Benjamin för ponny + barn som är med? Någon som vet (hon har väl åkt nu så hon kan nog inte svara) ? Vi hejar på henne också i alla fall!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka