Ponny meeting

Ponnydressyr00

Trådstartare
Hej, jag tänkte fråga om någon vet några bra och roliga ponny meetings som kan vara relevanta nästa år. Tävlar idag på Lätt A nivå.

Kolla i TDB så hittar du alla tävlingar som kan vara relevanta. :)
Fast det finns väl meeting som är kända för att vara mer el mindre populära av olika orsaker, och jag skulle gissa att det är de bättre TS är ute efter :) Och det syns ju inte på tdb.

Har inte varit ute på några ponnymeeting alls, men vet att Grums som har SM i år brukar få jättebra kritik :). De kör även en reptävling inför SM nån vecka innan.

Liknande trådar

Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
529
Senast: Mli
·
Hoppning Hej! Jag har en 8 årig "slutmätt" D-ponny som min dotter som är 14 år tävlar i lätta klasser. Min syster som är över-årig tävlar samma...
Svar
2
· Visningar
890
Senast: Ketrawzc
·
Tävling Får jag som 15-åring tävla en B-ponny i en LE avdelning b? Gäller det samma regler i klasser som är bedömning A (clear round)...
Svar
3
· Visningar
802
Senast: Fiorano
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 12 år och älskar hästar! Min dröm är att ha en egen ponny. Jag har ridit i ungefär 7 år på ridskola. Och just nu rider jag...
2
Svar
34
· Visningar
2 680
Senast: Häst_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar