Ponny fölRiks

R

Rodde

Finns det någon som ska till Vetlanda på ponnyfölriks?
Vilka raser har ni och e. vilka hingstar?

Sv: Ponny fölRiks

jag ska dit med ett shettisföl efter Slättens Madgic II
syrran ska också dit med ett shetisföl efter Castor V bu.... någoting *S'

Kan man komma med alla raser? har isåfall ett Arab-föl (hingst) efter Firitzio .SA

Ponnyföl som är guldbelönade.
Sista kvalutställningen går nu i helgen på Ljsuterö. Oavsett om alla mina går med guld eller ingen så åker jag inte iväg. Jag tycker att det är för långt för att åka med föl + dräktigt sto.

Tur för de som ställer ut i helgen att de slipper efteranmälningsavgiften då anmäln. tiden egentligen har gått ur. :bow: Hanna påminn mig om att vi måste meddela alla fölutställare om det.

Det är endast för SFAF anslutna ponnyraser.

Jag har anmält två ridponnyföl.

Skall bli spännande och se hur stor uppslutningen blir.

Det är en kul grej, men långt att åka för många.

peråke

tack Hanna tillfälligt hjärnsläpp inatt *ler* skäms ju nästan eftersom jag träffar den hingsten tillräckligt ofta för att veta vad han heter *ASG*

Krockar tyvärr med en lag tävling annars har jag två ridponnyföl kvalade!

Anmälan gick ut för någon vecka sedan men arrangörena har sagt att de som kvalar in på utställningen nu i helgen betalar bara vanlig avgift om de väljer att åka till FÖL RIKS. Alltså ingen extra pålagd förseningsavgift. :idea:

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 071
Senast: Piaff
·
Avel Då det finns så mycket erfarenhet här om hingstar kollar jag om ni har tips på hingst med dessa kriterier. Fux Bra exteriör Bra psyke...
2
Svar
25
· Visningar
1 447
Senast: Nikan
·
Avel Hej! Jag har ett sto e alfur som jag ska betäcka. Vilka hingstar är era favoriter med mycket gång och bra stam? Gärna svart. Lynne är...
Svar
6
· Visningar
701
Senast: Roheryn
·
Avel Någon som kommer ihåg varför han togs ur avel? Har haft ett gott öga till honom ända sedan jag var domarsekreterare då han visades på...
Svar
11
· Visningar
1 409
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Lymfangit
  • Vi som letar häst II