Point-to-Point

C

Camuro

Hej Galoppvänner,

Har ni sett att det blir Point-to-Point tävlingar i Göteborg den 12 september? Jag ska dit!

:bump:

Sv: Point-to-Point

Tänkte ta mig dit om inget oförutsett inträffar.. Vore himla kul att se. Vem vet, det kan kanske vara något för min kuse i framtiden så jag tänkte kolla in det.

Japp, det är på galoppbanan. Åk dit du med så kan vi spekulera ihop om det skulle vara något för våra kusar..

Får nog dra med mig Ponte dit, så hon får se något med hästar iaf under sin helg här nere! :)

Det är ju en jättebra ide! Tror att det skulle vara en massa evenemang där under dagen. Om jag inte minns fel så skulle det vara körtävling också..

Jadå, det tycker jag att vi gör! Skall eventuellt rida träning på lördagen, men det är vid tiotiden och dessutom så är det ju inte säkert att Gello är frisk nog att gå träning tills dess.

Liknande trådar

Övr. Hund Brukar man ha "tackpris" till domare på hundtävlingar (dvs att den arrangerande klubben ger domaren något som tack under...
Svar
4
· Visningar
561
Senast: Pilot
·
Dressyr Någon mer än jag som följer tävlingarna? Jag hejar ju lite extra på Hollands Fergusonavkommor, får hoppas på min största favorit...
Svar
12
· Visningar
1 476
Senast: Fiorano
·
Övr. Katt Hej! Det har dykt upp en kattmamma med 4 kattungar hos min granne. Han vill inte ha dom där så jag har gjort i ordning ett litet hörn...
Svar
8
· Visningar
460
Senast: KeeNine
·
Gnägg Verkar inte hitta någon GHS-tråd för i år, och jag hoppas att jag lägger den rätt! Nu är det inte många dagar kvar. Jag själv, precis...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 706
Senast: mars
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar