poäng för placering i allsvenskaklasser

B

benjamin

Är det någon som vet hur det är med poäng för ponnyer som placeras i allsvenskaomgångerna?

ponnyerna får väl ändå inga uppklassningspoäng i lagklasser om det är dom poängen du menar...

det är ju inte ponnyn utan laget som har gjort placeringen, men rätta mig gärna om jag har fel.

I lagklassen får man inge poäng, däremot räkans poäng i en eventuell förklass precis som i vilken klass som helst.

menar du poängen man får i omgångarna och som sedan räknas ihop inför finalen? Alltså, de bästa ur varje zon (som har flest poäng) kommer till finalen?
Har ingen koll på de poängen heller, skulle vilja veta.

Liknande trådar

Tävling Jag har en D ponny och skulle så gärna vilja komma med i Jönköping Horse show LB, om man vinner ett kval till Jönköping, är man då...
Svar
4
· Visningar
670
Heeelt ny på att tyda dom här unghästbedömning som finns. Kollar på en häst som är 5, fick klass 1 i gångarter och hoppning på...
Svar
12
· Visningar
1 119
Senast: Robina
·
Tävling Kan en slutmätt d ponny som har växt till 155cm i mankhöjd bli storhäst? Om den skulle tävla på ponnytävlingar i hoppning, kan då den...
2
Svar
25
· Visningar
1 747
Hoppning Ja, som rubriken lyder. Jag kanske har missat en viktig poäng med detta eftersom jag själv aldrig tävlat i hoppning annat än på...
Svar
11
· Visningar
1 480
Senast: co-SMAD4
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Skadade hästar och konvalescenter
  • Senskada pga spark