Pluggcafé Söder

R

Raderad medlem 6459

Imorgon vill jag sätta mig och plugga direkt efter jobbet så jag är på jakt efter ett bra café nära Mariatorget där jag kan sitta. Någon med bra tips? Jag behöver kunna få sitta och ha plats för min Mac och ett block. Jag har hörlurar så det måste inte vara tyst.

Gärna så nära Mariatorget som möjligt!
 
Imorgon vill jag sätta mig och plugga direkt efter jobbet så jag är på jakt efter ett bra café nära Mariatorget där jag kan sitta. Någon med bra tips? Jag behöver kunna få sitta och ha plats för min Mac och ett block. Jag har hörlurar så det måste inte vara tyst.

Gärna så nära Mariatorget som möjligt!
Vad pratar vi om för tid?
Bageri Petrus ligger precis vid torget. Finns sittplatser där en laptop får plats men inte jättemånga. Allt där smakar himmelskt!
 
Imorgon vill jag sätta mig och plugga direkt efter jobbet så jag är på jakt efter ett bra café nära Mariatorget där jag kan sitta. Någon med bra tips? Jag behöver kunna få sitta och ha plats för min Mac och ett block. Jag har hörlurar så det måste inte vara tyst.

Gärna så nära Mariatorget som möjligt!

Jag gillade att sitta på Barista mittemot skrapan :love: Tror dock de möblerat om, så om du har mer än en dator blir det trångt.. Men det finns gott om eluttag uppe på hyllan :)
 
Vad pratar vi om för tid?
Bageri Petrus ligger precis vid torget. Finns sittplatser där en laptop får plats men inte jättemånga. Allt där smakar himmelskt!
Runt femrycket sådär. Tack för tipset!
Jag gillade att sitta på Barista mittemot skrapan :love: Tror dock de möblerat om, så om du har mer än en dator blir det trångt.. Men det finns gott om eluttag uppe på hyllan :)
Tack för tipset! Min dator har bra batteri så jag lämnar laddaren hemma :). Har bara datorn och max ett block.
 
Runt femrycket sådär. Tack för tipset!

Tack för tipset! Min dator har bra batteri så jag lämnar laddaren hemma :). Har bara datorn och max ett block.
Skulle kanske välja ett annat ställe då :) Espresso house på götgatsbacken brukar vara ganska fyllt med studerande, men det kan lätt bli högljutt där..

Det är de jag hängde på :)
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Vad använder ni för digital Att göra-lista? Jag gick motvilligt ifrån min analoga lista (älskar att stryka!) för en tid sen eftersom jag...
Svar
9
· Visningar
738
Skola & Jobb Jag har inte läst matte på nästan 20 år, men har nu hoppat på en yh-utbildning där vi läser tillämpad matematik. Alltså, all matte vi...
Svar
18
· Visningar
561
Skola & Jobb Jag är på jakt efter en ny jobbväska, och det känns som en djungel... Väskan jag har nu är en ryggsäck från Fjällräven, vilken snart...
Svar
7
· Visningar
362
Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
5 866
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp